Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jack3226

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wydaje mi się. Auto jest z rynku niemieckiego, a tam takie wersje ( manualna klima, elektryczne szyby tylko z przodu ) są częste. Oczywiście sprzedający z bogatym wyposażeniem przesadził. Chyba, że miał na myśli nawigację bo klimatronic-a na pewno nie ma. Bardziej dziwne są tablice rejestracyjne. To auto nie zostało wyrejestrowane u Niemców? Czy sprzedający zamieścił zdjęcia z niemieckiego portalu? Przepisy niemieckie się zmieniły?
  2. A jesteś pewny, że jakaś stacja radiowa nadaje te komunikaty? Wydaje mi się, że TMC może działać w Niemczech. W Polsce jest chyba zupełnie niewykorzystywane. 😞
  3. Na naklejce masz oznaczenie typu obudowy L3 - to określa i wymiary i położenie biegunów. 278 x 175 x 190 Szukałeś po numerze Renault : 8200377287 ?
  4. Wg mnie problemem nie jest pompka spryskiwacza tylko inteligenty alternator. Spróbuj włączyć spryskiwacz w trakcie hamowania silnikiem. W mojej M3 jest bardzo duża różnica w "sile" strumienia ze spryskiwacza. Przy hamowaniu silnikiem napięcie w instalacji dochodzi do 14 - 14,5V, w czasie jazdy trochę przekracza 12V.
  5. Dzięki za informację, Teraz będę musiał naprawiać auto, Znalazłem błąd P0308. I rzeczywiście rozruch zimnego silnika trwa dużo dłużej, Z ciepłym nie ma problemu.
  6. A ja zapytam: w jakim stanie masz akumulator? czy czyściłeś kiedykolwiek klemy akumulatora? System Start / Stop pewnie oznacza między innymi inteligenty alternator, który w zależności od potrzeb akumulatora i odbiorników zmienia prąd ładowania czyli obciążenie silnika. "Brudne" klemy przy dużej ilości wilgoci mogą powodować dłuższe kręcenie rozrusznikiem na zimnym silniku.
  7. Sprawdzałeś błędy w sterowniku silnika? Przyczyną może być np. zacierająca się przepustnica w wydechu.
  8. NIektóre skrzynie CVT "symulują" zmianę przełożeń.
  9. Ma zderzak przedni wymieniony na zwykły
  10. Nie. R-Link 1 był w Megane 3 ph 3 chyba od 2014 równolegle z TomTom. Z rocznika 2015 i 2016 nie widziałem już w ogłoszeniach Megane 3 z TomTom-em. REGULAMIN forum się kłania - Prezes
  11. Chyba tylko pierwsze modele z systemem Start / Stop miały turbinę chłodzoną powietrzem. Teraz chyba wszystkie mają chłodzenie wodą i to właśnie ta pompka pracuje po wyłączeniu silnika.
  12. Musisz mieć nawigację TomTom Live z aktywną funkcją Live. Jeżeli przez 18 miesięcy miałeś przerwę w wykupieniu usługi to możesz już nie mieć aktywnej wbudowanej w nawi karty SIM i w tedy jedynie wymiana ekranu nawi pozostaje.
  13. Po co etui? Powinno wystarczyć zamknięcie z pilota.
  14. Nie wiem, w którym miejscu jest sterownik elektrycznego hamulca. Musisz mieć sprzęt diagnostyczny, który potrafi się ze sterownikiem hamulców połączyć np. CLIP, ale to nie jest jedyne dostępne narzędzie. Wyczyścić oczywiście trzeba i gniazdo, i wtyczkę. Po skutecznym usunięciu usterki pomarańczowy klucz chyba sam zniknie. Dopiero wtedy brałbym się za kasowanie błędu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!