Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jack3226

Użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    91

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja filtr powietrza wymieniam 2 razy w roku. W połowie sezonu grzewczego ( styczeń ) i po zakończeniu sezonu grzewczego (kwiecień, maj). I nie jeżdżę po placu budowy.
  2. V generacja to sekwencyjny wtrysk pośredni gazu w fazie ciekłej - nie ma pompy wysokiego ciśnienia gazu - trwałość pompy lpg zależy od właściciela. Jeżeli będzie tankował lpg byle gdzie byle taniej to oszczędności rzeczywiście pójdą na przedwczesną wymianę pompy lpg.
  3. Ten silnik jest w sprzedaży raptem od kilku miesięcy. W salonach 1,33 Tce chyba pojawił się szybciej.
  4. Mylisz się. To Syrena dostała silnik z motopompy strażackiej, nie na odwrót.
  5. Zmienić / zwiększyć czułość przy pomocy dźwigienki wycieraczek? Pierścieniem na dźwigience?
  6. Mogła mieć. Nazwa się to Visio System. Kamera i wyłącznik są w podstawie lusterka na przedniej szybie.
  7. Mając źle opisane auto możesz dostać błędne porady. Megane I phl ma mechaniczną przepustnicę, silniczek krokowy, półsekwencyjny wtrysk, ma spełniać normę EURO2. Megane I phlI ma elektroniczą przepustnicę, ma spełniać chyba już normę EURO 3, może mieć2 sondy Lambda, wtrysk chyba już też sekwencyjny. W ogóle ma więcej elektroniki.
  8. Ale nie ma go w Megane, gdzie powinien zastąpić 1.6 dci. "Nowy cykl pomiarowy (WLTP) jest dłuższy, zamiast niecałych 11 km samochody przejeżdżają ponad 23 km, ma 4 fazy zamiast dwóch, przyspieszenia są większe, a uzyskiwane prędkości – wyższe, ściśle określona jest temperatura, przy której trwa pomiar w laboratorium. Najważniejsze jednak jest to, że każda kombinacja silnika, skrzyni biegów i wyposażenia, która ma istotny wpływ na spalanie (i tym samym emisję CO2), musi być badana osobno. I to jest klucz do problemów europejskich producentów. Dawniej w każdym cenniku występowała „bieda-wersja” z wąskimi oponami i niemal bez wyposażenia dodatkowego, którą badano w teście NEDC, a następnie uzyskany wynik trafiał do danych technicznych wspólnych dla wszystkich wariantów wyposażeniowych. Teraz każdą możliwą kombinację (jeśli ma wpływ na spalanie) trzeba przebadać od nowa, a zatem jeżeli producent pozwalał dotąd dowolnie konfigurować samochody (a to była jedna z głównych przewag europejskich, zwłaszcza niemieckich producentów), to teraz musi z tym skończyć. Przynajmniej do momentu, gdy uzyska homologację na wszystkie wersje, które chciałby sprzedawać, tyle że wąskim gardłem są dostępne w Europie laboratoria badawcze. Homologacje zaczyna się od najpopularniejszych wersji,"
  9. Wg mnie trzeba jeszcze poczekać. Może nawet do Nowego Roku. Chyba jeszcze nie wszystkie wersje i silniki są homologowane. Np. gdzie są 1.7 dci i 2.0 dci? Nie ma też wersji Bose. O ile dobrze pamiętam jakiś artykuł dotyczący badań homologacyjnych to wszystkie europejskie instytucje robiące te badania mają zajęte wszystkie terminy do końca października albo listopada.
  10. Mylisz 2 systemy. Start stop nie ma nic wspólnego z odzyskiwaniem energii. Ma ograniczać zużycie paliwa przez wyłączenie silnika. Nazwy tego drugiego nie pamiętam.
  11. Opony za sztukę będą wyraźnie droższe. Rozmiar 205/50 R17 jest dużo mniej popularny. Ale odpada koszt felg i czujników ciśnienia. Wielu kierowców tak robi. Jest to rozwiązanie trochę mniej komfortowe (przechowywanie opon, czekanie w kolejkach do wymiany, koszt przełożenia opon, ryzyko uszkodzenia czujników ciśnienia przy wymianie) ale w gratisie masz wyważanie kół przed każdym sezonem.
  12. Z tą opinią się nie zgadzam. Oczywiście okazja roku czy miesiąca to nie jest, ale jeżeli będziesz chciał sam dobrać zbliżony jakościowo zestaw, wiele nie zaoszczędzisz. Pewnie ASO zaproponowało opony Nokian WR D4 205/55 R16? Ja z tańszych, od tej opony, nie polecę niczego. Nad tym Nokian-em się zastanawiałem, ale ostatecznie kupiłem Continental-a. Chociaż przy następnej konieczności zakupu Nokian-a będę ponownie rozważał. Najwięcej możesz zaoszczędzić na felgach decydując się na stalowe. Alumy (szarosrebrne) w katalogu Renault kosztują 469 zl i do tej ceny wybór felg jest spory, ale wg mnie trudno będzie znaleźć podobną jakościowo felgę. Tanie alumy dość łatwo odkształcić (sprawdziłem osobiście ). Na koniec nie zapomnij o kosztach przesyłki przy zakupach w necie i koszcie montażu kół.
×
×
  • Utwórz nowe...