Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jack3226

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    63

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Według informacji ze strony http://blog.obd2diy.fr/2018/01/02/renault-can-clip-174-100-confirmed-to-work-perfect/ "GENERAL INFORMATION: Starting with version CLIP 173, Windows XP is no longer compatible with CLIP." Masz już nową sondę?
  2. Nie, ale jeżeli jest zatkany to woda może wpłynąć do obudowy nagrzewnicy. Odpływu szukaj w komorze silnika na grodzi czołowej w okolicy serwa hamulców.
  3. To była Megane I i jak szukałem to najtaniej wychodziły oryginały w ASO. Ale to było kilka lat temu.
  4. Ja staram się wymieniać mniej więcej co 7 lat. Właśnie ze względu na starzenie gumy.
  5. Ja spotkałem się z opinią, że książkowo to można wymienić 1 rozrząd (założony na taśmie w fabryce), a następne to już raczej skracać. Nigdy nie ma pewności ile lat w magazynach leżał kupiony na wymianę pasek.
  6. Na Twoim zdjęciu jest praktycznie w całości zasłonięty rurą powietrza. Patrz pod mapsensor wgłębi obok zbiorniczka wyrównawczego. Szukaj serwa i pompy hamulcowej.
  7. jack3226

    Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    O ile mnie pamięć nie myli to jest polska norma. I to mocno niekorzystna dla użytkowników diesla. Worldwide Fuel Chartet (september 2006) - ustalenia producentów amerykańskich, europejskich i japońskich - smarność HFRR <= 400
  8. Ja bym też sprawdził łożyska oporowe na amortyzatorach. Miałem podobne efekty gdy właściwie już ich nie było.
  9. Nie śpiesz się z doginaniem styków. To zostaw jako ostateczność. Zacznij od czyszczenia chemicznego (np preparatem Kontakt 60) i nie oczekuj wyników od razu. Mi się udało chyba dopiero za 3 podejściem. Czyść i wewnątrz kostki i styki na płytce z żarówkami.
  10. Masz problem z masą w tylnych lampach, najpewniej w kostce, może wystarczy czyszczenie styków.
  11. Raczej bym z półosią nie kombinował. Półoś musi być przystosowana do przeniesienia momentu obrotowego silnika, Poza tym na końcu, tym od piasty, masz impulsator ABS-u może być inna liczba zębów.
  12. Z Fluence jest tylko jeden mały problem, brak spryskiwacza tylnej szyby.
  13. Kiedyś podawało się szacunkowo, że jedno odpalenie silnika wymaga ok 20 min. jego pracy tylko po to, żeby alternator oddał akumulatorowi ładunek zużyty na odpalenie. Technologia się zmieniła, więc może można ten czas o kilka minut skrócić. Przy krótkich odcinkach myślę, że masz stale niedoładowany akumulator.
  14. Raczej nie bo rzadszy olej też spłynie do miski olejowej, ale powinien skrócić czas ponownego napełnienia hydraulicznych popychaczy bo jest bardziej płynny w niskich temperaturach. Tak, taki olej szybciej zapewni lepsze smarowanie. Może nawet zauważysz mniejsze spalanie. Po rozgrzaniu te oleje mają prawie identyczne parametry. Największe różnice są w niskich temperaturach.
×