Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DanielT

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.6 K4M
  • Przebieg (tys.km)
    87

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Troche czasu minęło a ja nie odpisywałem. Więc jeśli chodzi o ubytki oleju, to wina: - silikonowej uszczelki pokrywy zaworów (fabryczny silikon jest kiepski) - w bardzo małym stopniu LPG Obecnie pomiędzy wymianami oleju (15tyś km) schodzi jakieś 200ml
  2. Pozostało do końca: 12 dni i 4 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Renault Fluence: - 1.6 16V PB+LPG (3-letnia instalacja LGPTECH) - 144tyś km - VIN: VF1LZB 105 - wyświetl numer - - bezwypadkowy - drugi właściciel (kupione przez pierwszego w salonie PL) - dwustrefowa automatyczna klimatyzacja - nawigacja Tomtom (sterowanie z panelu, a nie z pilota, normalnie nie występuje w tym modelu) - czujniki parkowania tylne - radio z portem USB na MP3 (normalnie nie występuje w przed-lifcie) - tempomat - ogranicznik prędkości - elektryczne przednie i tylne szyby - elektrycznie składane i podgrzewane lusterka - kamera cofania z podglądem na fabrycznym ekranie (normalnie nie występuje w tym modelu) - czujnik deszczu i zmierzchu - lusterko wsteczne fotochrom - multifunkcyjna kierownica - system bezkluczykowy - fabryczny Autoalarm - roleta tylnej i tylnych bocznych szyb - felgi aluminiowe 16" (komplet opon letnich + zimowych) - badanie techniczne ważne do 16.04.2021 - OC ważne do 08.10.2020 - serwis olejowy co 15tyś km Elf Evolution 900 SXR 5W40 - auto w ciągłej eksploatacji, nie wymaga żadnego wkładu finansowego

    NaN

    Koszalin, zachodniopomorskie - PL

  3. Inny mieszek i jego mocowanie od hamulca ręcznego (nie mam go w komplecie). Inne zaczepy tylnego mocowania do podłogi. Całkowicie inna konstrukcja schowka wraz z zatrzaskiem (tunel nawiewu nie przechodzi pod nim).
  4. Udało mi się dostać tunel od Megane III w kolorze beżowym. Niestety okazało się, że nadal jest zbyt wiele różnic w budowie i nie ma sensu taka przekładka, więc z żalem muszę porzucić ten pomysł. Wielka szkoda, że Renault zdecydowało się na osobny projekt tunelu do prawie identycznych aut:(
  5. Niestety ten ze zwykłym ręcznym to nie ten kolor. Poza tym nie da się zainstalować joysticka, to jest wersja na kubek
  6. Wow, gdzie taki znalazłeś? Przeglądam oferty na allegro już od paru miesięcy i nie mogę dorwać. Edit. Możliwe że ten kolor rzadko występował, więc może być ciężko dostać na części
  7. Niestety ale wygląda na to, że temat upadł. Prawdopodobnie tunel z meganki by pasował, niestety ja w moim Fluence mam kolor tapicerki jasny beżowy, a taki nie występował w Megane III. Rozmawiałem z lakiernikami i przemalowanie też nie jest opcją. Natomiast rzeźba i wpasowanie joysticka w mój tunel jest nieopłacalne. Teraz żałuje, że nie mam czarnej tapicerki.
  8. Witam, Czy ktoś próbował wymienić tunel środkowy we Fluence na taki z Megane III, żeby zamiast pilota mieć joystick do nawigacji? Z tego co zdążyłem wywnioskować po oględzinach części, to tunel we Fluence jest chyba wytwarzany jako całość, nie tak jak w Megane, że można tylko górną maskownice podmienić (od gałki biegów i joysticka).
  9. Karta nie byla ruszana. Aktualizowalem mape, ale to bylo we wrzesniu.
  10. Witam, Niedawno sam z siebie przestał mi się łączyć pilot BT z nawigacją. Miga w nim niebieska dioda, ale brak komunikatu na ekranie o połączeniu. Nowe baterie nie pomogły. Próbowałem go połączyć również u kolegi w jego Fluence, oraz jego pilot z moją nawigacją, niestety bez rezultatu. Czy piloty są jakoś parowane ze sprzętem? Czy CLIP mógłby tu coś więcej powiedzieć?
  11. Odświeżam. Przy okazji wymiany świec zrobili przegląd silnika. Nie stwierdzono wycieków, pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach to: 14, 13, 13, 12.5 (podobno wartości OK) Jedna z możliwych hipotez - uszczelniacze zaworowe.
  12. Pomiary zawsze robię w tym samym miejscu (miejsce parkingowe w garażu podziemnym) i zawsze rano przed wyjazdem do pracy. Warunki na pewno są zawsze takie same. PS. Ten plastikowy bagnet jest czasem ciężki w odczycie, muszę poszukać metalowego.
  13. A na któreż to pytanie nie odpowiedziałem?
  14. W komorze silnika widzę pocenie się, prawdopodobnie między kolektorem a pokrywą zaworów. Z tego co wiem to jest tam fabrycznie słabe uszczelnienie. Jednak nie wiem czy tam silnik mógłby "wypocić" tyle oleju. Stan sprawdzam zawsze na zimnym silniku, przeważnie po nocy. Przy niższych prędkościach i delikatnej jeździe nie stwierdziłem żadnych ubytków, a długo jeździłem po mieście i spokojne, krótkie trasy.
×
×
  • Utwórz nowe...