Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomek42007

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

Recommended Posts

marek chyba ci umiera alternator jak widać na zdjęciu w włączonym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założona instalacja lpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej w skrzyni, olej, świece, serwis klimy, opony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@deku jaki olej? Możesz napisać dokładnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej zwykły ELF Evolution 900 SXR, do skrzyni elf przekładniowy nfj (skrzynia TL4), świece oryginalne, czynnika do klimy 120 gramów. Wszystko to tanie rzeczy :-)

Edytowano przez deku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@deku właśnie o olej w skrzyni mi chodziło, NFJ 75W80?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, tak jak tutaj (05:32)

https://www.youtube.com/watch?v=Sr8__XoXTVk

nie było problemów ze skrzynią, ale auto chcę na dłużej a olej+wymian to było 110zł więc się zdecydowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2018 o 15:11, airbites napisał:

marek chyba ci umiera alternator jak widać na zdjęciu w włączonym silniku.

 

Jeśli chodziło o mnie, to pierwsze foto było zrobione na włączonych tylko światłach bez zapłonu. Drugie foto było już na zapłonie dlatego po zgaszeniu się reszty kontrolek pozostała kontrolka ładowania ;) Wszystko w należytym porządku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2018 o 11:59, marek789 napisał:

Tak przy okazji zmieniłem sobie podświetlenie licznika i sam licznik. Jak na diesla przystało w końcu skala do 5k a nie 7k :-D. Białe podświetlenie zdecydowanie fajniejsze :)

Licznik.jpg

Fabrycznie w zwykłych megankach w dieslu wychodziły liczniki wyskalowane zarówno do 5 jak i do 7, a w RS do 6 :)

Edytowano przez Adamerio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem jak wychodziły liczniki. Ale w przypadku diesla lepiej dla mnie wygląda to na 5k skali niż na 7k. Nie mówię tutaj o skali 6k która występowała tylko po lifcie w 2.0 dCi RS ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto wczoraj umyte , wysprzątane i dostało nowe żarówki na przód Philipsa tym razem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poranek 31.12 postanowiłem zabrać się za sprawdzenie mojej klapki recyrkulacji powietrza w mojej Renacie, która już od trzech miesięcy pykała przy przełączeniu na obieg zewnętrzny. Okazało się, że ząbki kółka zębatego są wyrobione. Postanowiłem zrobić ładny opis demontażu całej klapki i opisałem na forum cały zabieg. Mam nadzieję, że jest jasno opisany. Zapraszam do lektury oraz na uwagi:

 

Jeżeli ktoś ma dostęp do takiej klapki to proszę o kontakt.

IMG_1252.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniony olej (Elf Evolution SXR 5w40), filtr oleju Purflux, filtr powietrza Purflux, świece zapłonowe Beru oraz przewód dolodotowy do turbiny z uszczelką, bo było małe zapocenie. Wszystko we France Expert we Wrocławiu.

Edytowano przez maciejmacku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem kolejny rower :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymienione klocki przód pomimo że od ostatniego sprawdzania przejechałem już 10 tysięcy a miały wystarczyć na 10-15 k a że mam wyjazd to wolałem dla spokoju je wymienić i okazało się że jeszcze z kolejną 10k bym zrobił . Tylko jak już kupiłem klocki i przyjechałem kawał drogi to stwierdziłem że wymieniam i wpadły oryginały za 160 zł. Dodatkowo podpiąłem się pod komputer gdyż co trochę gdy jest bardzo mokro i przejadę po kałużach myjacych podwozie to zapalała się wiadomość "skontroluj układ wydechowy" komputer pokazał że jest to błąd sporadyczny i jakieś zwarcie na + . Po podniesieniu auta stwierdziliśmy że błąd wyskakuje przez zalewaną kostkę kable od sondy za katalizatorem gdyż po przedmuchaniu ginie problem. Teraz tylko muszę pomyśleć jak to dobrze uszczelnić zaizolować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...