Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I phI (MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Recommended Posts

Witam.

Przeszukałem całe forum i jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem i stąd pytanie, czy podmieniał ktoś zegary od megane coupe 2.0 f7r takie z komputerem i wskaźnikiem ciśnienia oleju do megane scenica phI 1.9 dTi? Czy obędzie się bez mocnego rzeźbienia? Czy obrotomierz będzie działał, jak nie to można sygnał wziąć z innego miejsca? Czy można podłączyć ciśnienie oleju? I ostatnie pytanie czy można w zegarach np. przełożyć sam prędkościomierz, pytam ponieważ zegary które zdobyłem są analogowe.

Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.

Pozdrawiam.

Edytowano przez aston76
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jest sporo,lecz konkretnych info na temat dti nie ma niestety.

A więc panowie jestem po wymianie zegarów. Założyłem zegary od f7r do dti-ka i chciałbym się podzielić informacją. W sterowniku bosch msa 15.5 za spalanie odpowiada pin 32, a za obrotomierz pin 2, wystarczy tylko wypiąć kabel z alternatora i podpiąć się pod ten pin. Zostało mi tylko podpięcie wskaźnika ciśnienia oleju.

A jescze małe pytanko do kolegów. Wie może ktoś co pokazuje test zegarów od phI w ostatniej pozycji, mianowicie wyświetla mi takie coś "5 5"

Edytowano przez silak92
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 months later...

Witam, przeleciałem wszystkie strony tego tematu ale nie znalazłem rzeczowej informacji...mianowicie mam megane 1 ph 2 w wersji 1.4 k4j Authentique hb w której licznik jest "jeagger" bez komputera oraz megane 1 ph 2 1.6 k4m Privilege kombi w której licznik jest sagem z komputerem. Czy ktoś kto mial licznik bez kompa w ph 2 montował u siebie licznik z komputerem i czy musiał kombinować coś z kablami czy wystarczy zamienić licznik manetke miedzy autami i będzie działać? Planuje sprzedać megane w wersji 1.6 16v wcześniej przerzucając z niej licznik z kompem do tej bez kompa :) Ktoś zapyta czemu sprzedaje 1.6 zamiast 1.4 - kupiłem lagune 2 ph 2 2.0 f4r ;)

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...

Witam. Moja Megane posiada silnik tzw osiołka 1.9D F8Q mechaniczna pompa Boscha, z kontrolkami ABS sobie poradziłem, ale został mi tylko problem obrotomierza na biegu jałowym wskazuje 6 tyś obrotów po dodaniu gazu zamyka obrotomierz.Rozwiązał ktoś ten problem, bo na forum nie mogę znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Pozdrawiam <_< <_<

Edytowano przez aston76
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...
  • 4 months later...

nie mam manetki i chcę na krótka spiąć gdzieś tu była wzmianka że z masą trzeba zewrzeć

edit

znalazłem

krzemyk tak jak piszesz pin 6 odp za zmiane inf na wyświetlaczu i działą on na zasadzie zwarcia z masą ... podawany jest impuls masy do zegarów

pozdro

czyli trzeba wziąć pin 6 z czerwonej kostki i masę z szarej

jeśli się mylę proszę mnie poprawić

Edytowano przez aston76
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@hard-drive

Pin odpowiedzialny za sterowanie komputerem ADAC zwierasz z masą, obojętnie gdzie - przyłóż do jakiejś blachy w samochodzie, wtedy powinny zmieniać się wskazania komputera.

Edytowano przez megane1ph2
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!