Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
robo12121

Ogólne Turbina

Recommended Posts

Witam jestem nowy na tym forum szukalem i jakos nie znalazlem tego co chce i sie zapytam bo sam niewiem posiadam meganke z 98r 1.9D i chcialbym sie dowiedziec czy da sie do niego dolaczyc turbinke czy jestm to nie mozliwe i ile gdzies taki zabieg + czesci moglo by kosztowac ??

 

z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki zabieg nazywa się nie rób jaj a jak chcesz mieć szybsze auto to sprzedaj to i kup coś nowego - no offense :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taniej wyjdzie zmienić auto bo skrajnie dołożysz więcej niż jego wartość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze zamiast pouczac lepiej odpowiedzcie na pytanie, a kolega sam stwierdzi czy warto czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uturbienie kosztuje 7-10tys zl. zależy od firmy i od części. czy to sie opłaca...? hmmm zdecyduj sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie , czy jest jakas róznica w turbinie w takich silnikach 1.9 dti i 1.9 dci , czym one sie róznią . I jeszcze jedno gdzie moge znalezc oznaczenie typu silnika ( chodzi mi o ten symbol z liter i cyfr ) ... cos czuje że mi padła turbinka i sie rozgladam od kilku dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem najtańsza opcją będzie swap silnika a nie dokładanie turbo, podobny temat wielokrotnie przerabialiśmy w 1.9SDI....można się bawić w uturbianie ale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A takie pytanko.

Dlaczego uturbianie silnika jest takie drogie? 7tys. Ja doliczyłem się prawie 3 tys. Robocizna drugie tyle czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesci + robpcizna + wysterowanie tego

 

Pewnie szlo by taniej, ale kazdy chce zarobic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina, ic, wtryski, kolektor, flansza, orurowanie, program+strojenie no i robocizna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nieliczyłem wysterowania. To i tak wyszło ok3-3,5tys wkładając niektóre używane części.

 

A gdybym chciał to zrobić samemu. Nie mam na myśli sterowania czy spawania kolektora ale zmontowanie i podłaczenie tego wszystko do silnika. Będąc sprawnym manualnie chyba nie będzie ogromnego problemu. Co w przypadku samo monatrzu moze pójść nie tak?

Pytam, bo się bardzo zainteresowałem tematem ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie którzy sobie potrafia turbo założyć i potem mozna to auto bez problemu wystroić jest jednak spora grupa użytkowników którym tylko się wydaje ze coś potrafią a potem wielkie rozczarowanie wychodzi jak auta nie można ogarnąć(wystroić) dodatkowym problemem jest awaryjność takich układów, 80% takich aut nie nadaje sie do jazdy w trase - zbyt duże prawdopodobieństwo ze coś się wysypie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...