Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic 2.0 16V + LPG - Proszę o ocenę i sugestie.


Usiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z uwagi, że jestem zielony w temacie Renault i noszę się z zamiarem zakupu ponizszego samochodu, to chciałbym prosić o pomoc w jego ocenie.

http://allegro.pl/show_item.php?item=988691774

Zalezalo by mi bardzo na Waszych sugestiach na co zwrócić mam uwagę podczas oglądania autka na żywo. Oczywiście chętnie się dowiem o tym co wypatrzycie z fotek.

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak naklejki na przednim pasie. Brzydki zbiorniczek wyrównawczy, powinien być zielony no chyba że jakiś syfiasty płyn.

2.0 16V to dla mnie najlepsza jednostka do Scenica, rozsądne spalanie przy bardzo przyzwoitych osiągach. Jeżeli lubisz przycisnąć to polecam. Do normalnej jazdy wystarcza również słabsze silniki. Nasz rodzinny Scenic zrobił już ponad 80tys km na sekwencji i odpukać w niemalowane nie było żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg x 2 bo skoro nawet chwali się, że z tyłu nawet wymieniał tarcze to albo straszny pirat albo ma zapieczone cylinderki albo właśnie przebieg.. u nas popularne jest to ostatnie (ale to norma jeśli kar brak)

Gaz na wtryskach Valtek więc najtańszy czyli pewnie już padlina.

Kilka uwag krytycznych ale raczej o takie tobie chodzi a nie o zachwyt och jaki świeżo położony lakier na przodzie auta... prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krytyczne uwagi są najcenniejsze <ok>

Po rozmowie z właścicielem (na razie tel) dowiedziałem się, że autko miało "dzwona" z przodu. Ma nowe nieoryginalne lampy, nową szybę i zmienione plastiki.