Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy(muł) 1,9 dCi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

CZytałem już wile tematow na ten temat. Ale nie moge dojść przyczyny. Komputer wskazuje na zawór egr. Ale po wymianie przepływomierza auto zaczeło nawet ładnie sovbie radzić. Lecz ten efekt trwał 2 tygodnie i znów zapaliła sie kotrolka świec zarowych i znów spadek mocy. Wczoraj jak jechałem z klimą to jakas masakra nawet na trojce nie bylo przyspieszenia. Wyczyściłem egr, dzisiaj albo jutro przegwintuje dziure w kolektorze bo jet egr na dwie śruby tylko rprzykrecony, ale przedmuchów nie ma. Nie wiem co się dzieje. Przypływę kupiłem oryginalną, zawór wyczyściłem. Co to może jeszcze być?? Jak sprawdzić czy ten zaweór sie do końca domyka? DZiękuje za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór wykręć , sprawdź czy jest zamknięty i wkręć go ale nie podpinaj :!:

Bardzo możliwe ,że masz nieszczelność układu dolotowego do intercollera albo padła turbina - jaki masz przebieg ? bierze Ci olej ? Wymieniłeś przepływkę a skasowałeś błędy w kompie ?

Tych tematów na forum jest od groma więc poszukaj !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dodajesz gazu na poszczególnych biegach to bardzo słychać gwizd ?

Jeśli odkręcisz jeden z przewodów plastikowych do intercollera a w środku będzie olej to turbo do regeneracji !

Sprawdź też stan filtra paliwa oraz powietrza dolotowego !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam problem z renatą 1,9 diesel rano podczas odpalania za pierwszym razem skacze obrotomierz,po drugim razie zapala się kontrolka czerwona od silnika a za trzecim razem odpala,podczas jazdy szarpie i zapala się kontrolka od świec nieraz idzie nim jechać trochę szarpie a nieraz mocno, na biegu j jałowym wkręca się na obroty bez problemu

miał ktoś może takie objawy?

 

[ Dodano: 2010-05-14, 13:35 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jakimi opaskami przytwierdzona jest karbowana rurka przy egr prowadząca od wydechu do dolotu w 1.9 dci 102ph? Rozważam zaślepienie zaworu egr oraz przeprowadzenie czyszczenie okładu dolotowego łącznie z IC i rurami. Może też wężyki podciśnienia zmienię i wyczyszczę zawór sterujący turbiną w ramach przygotowań do lata. Czy można dojść do opasek rurki karbowanej bez rozbierania silnika? Forum laguny przerobiłem dokładnie. pzdr

 

Juz wiem. w warunkach dmowych ciężko zaślepić rurkę doprowadzająca spaliny do kolektora dolotowego.

zdecydowałem sie na rozmontowanie zaworu egr na 2 części (cewka, membrana) i założenie membrany odwróconej o 180 stopni. cewka w pozycji pierwotnej. po tym zabiegu maja tylko 1 wspólna dziurkę na śrubę. cały zawór egr połączony jet takimi jakby dużymi nitami które można rozwiercić. po całym zabiegu egr nadal jest podłączony i działa jednak nie wpuszcza spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!