Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lulu

Megane III phI chiptuning Megane III coupe GT

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Odcinki nie przesuwaliśmy, momentu obrotowego nie zostało zrobione przesadnie dużo bo jest więcej o około 30Nm w porównaniu do serii co nie jest zabójstwem dla sprzęgła. W w.w. przypadku widać sprzęgło było już w kiepskim stanie przed modyfikacją i tyle. Trochę kiepska sytuacja jak klient jeździ z naszą modyfikacją po innych firmach, tak się rodzą nowi specjaliści, na czyjejś ciężkiej pracy. Jesteśmy jedyną firmą w PL, która opracowała kompleksowe modyfikacje dla TCE i długo nikt tego lepiej nie ugryzie. Zawsze jesteśmy otwarci na pomoc i wgranie korekty z ograniczonym momentem maksymalnym to żaden problem i sprzęgło powinno przestać się ślizgać, przed modyfikacja rozmawialiśmy i nie było takich uwag żebyśmy gdzieś się ograniczali tylko, żeby zrobić co się bezpiecznie (dla silnika) da, a ten mamy sprawdzony na modyfikacjach ponad 300konnych. Gwarantuję, że nikt w PL i w europie Europie nie będzie w stanie zrobić TCE 180 na więcej niż 200-210km KM samym programem (układ wydechowy i intercooler też tu nic nie da).

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem wlasnie przed zakupem Megi 180KM.Jestem z Katowic gdzie moge ja chipowac na 210 KM.Czy macie jakies problemy po chipowaniu pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przed chipem ile hamowania wypluje w serii - u mnie pokazało 202 KM - sam chip dał 212 KM. Praktycznie niezauważalne. Ograniczeniem jest seryjne turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, uprzejmię proszę o poradę. 

 

Ostatnio postanowiłem wgrać chip do mojej Renault Megane GT 180 KM. 

Modyfikację robiłem w firmie V-tech. Przed zmianą okazało się, że na hamowni autko zostało zmierzone na 202 KM i 340 Nm, więc dostałem niezły "gratis" w serii. 

Niestety od razu po modyfikacji dostałem informację, że na hamowni zaczęło się ślizgać sprzęgło i niestety w V-techu nie byli w stanie zmierzyć efektu końcowego. 

Zapytałem i orientacyjnie moment może oscylować teraz w okolicy 390 Nm. 

 

Stąd moje pytanie: czy zmiana na nowe oryginalne sprzęgło powinna rozwiązań problem? (Być może samo sprzęgło padło na hamowni)

Czy jednak ta moc może okazać się zbyt duża dla oryginalnych części? I warto rozważyć np. obicie tarczy kevlarem? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, lukwronski napisał:

Stąd moje pytanie: czy zmiana na nowe oryginalne sprzęgło powinna rozwiązań problem?

(Być może samo sprzęgło padło na hamowni)

Zobacz ;  Mocniejsze sprzęgło do 2.0 TCE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie polecalibyście ogarnięcie modyfikacji w Warszawie do Megane III 2.0T 180km?

 

Chodzi o przyrost około 30/40KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, KamilP1995 napisał:

 

 

Chodzi o przyrost około 30/40KM.

Jeśli da radę.....

GT220 kręcą na 280KM. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Komarek

 

Wiadomo :)

Myślałem o Unitronic, ale ostatnio słyszałem negatywne opinie i już sam nie wiem :/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...