Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lulu

Megane III phI chiptuning Megane III coupe GT

Recommended Posts

Zrobiłem wracając z pracy mały tescik. Odcięcie mam przy jakieś 6,6tys obrotów. No i autko łapie prawie 110km/h. Trochę przecholowalem z tym 120. Moze licznik przeklamuje? Przyznał, ze wczesniej nie sprawdzalem do ilu się rozpedze na dwójce.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowano przez aston76
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To masz podniesione obroty odcięcia paliwa. U mnie odcina przy jakiś 6,2tys na minutę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odcięcie mam przy jakieś 6,6tys obrotów.

ciekawe co na to powiedzą korbowody.... Bez kitu zastanowiłbym się na Twoim miejscu czy nie pojechać po zwrot ori mapy i kasy :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy żeby przywrócili odcięcie na fabrycznym poziomie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo wystarczy nie piłować autka do 6,5tys obrotów. Kto tak w ogóle jeździ? Sprawdzalem to tylko w ramach ciekawostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Odcinki nie przesuwaliśmy, momentu obrotowego nie zostało zrobione przesadnie dużo bo jest więcej o około 30Nm w porównaniu do serii co nie jest zabójstwem dla sprzęgła. W w.w. przypadku widać sprzęgło było już w kiepskim stanie przed modyfikacją i tyle. Trochę kiepska sytuacja jak klient jeździ z naszą modyfikacją po innych firmach, tak się rodzą nowi specjaliści, na czyjejś ciężkiej pracy. Jesteśmy jedyną firmą w PL, która opracowała kompleksowe modyfikacje dla TCE i długo nikt tego lepiej nie ugryzie. Zawsze jesteśmy otwarci na pomoc i wgranie korekty z ograniczonym momentem maksymalnym to żaden problem i sprzęgło powinno przestać się ślizgać, przed modyfikacja rozmawialiśmy i nie było takich uwag żebyśmy gdzieś się ograniczali tylko, żeby zrobić co się bezpiecznie (dla silnika) da, a ten mamy sprawdzony na modyfikacjach ponad 300konnych. Gwarantuję, że nikt w PL i w europie Europie nie będzie w stanie zrobić TCE 180 na więcej niż 200-210km KM samym programem (układ wydechowy i intercooler też tu nic nie da).

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem wlasnie przed zakupem Megi 180KM.Jestem z Katowic gdzie moge ja chipowac na 210 KM.Czy macie jakies problemy po chipowaniu pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przed chipem ile hamowania wypluje w serii - u mnie pokazało 202 KM - sam chip dał 212 KM. Praktycznie niezauważalne. Ograniczeniem jest seryjne turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, uprzejmię proszę o poradę. 

 

Ostatnio postanowiłem wgrać chip do mojej Renault Megane GT 180 KM. 

Modyfikację robiłem w firmie V-tech. Przed zmianą okazało się, że na hamowni autko zostało zmierzone na 202 KM i 340 Nm, więc dostałem niezły "gratis" w serii. 

Niestety od razu po modyfikacji dostałem informację, że na hamowni zaczęło się ślizgać sprzęgło i niestety w V-techu nie byli w stanie zmierzyć efektu końcowego. 

Zapytałem i orientacyjnie moment może oscylować teraz w okolicy 390 Nm. 

 

Stąd moje pytanie: czy zmiana na nowe oryginalne sprzęgło powinna rozwiązań problem? (Być może samo sprzęgło padło na hamowni)

Czy jednak ta moc może okazać się zbyt duża dla oryginalnych części? I warto rozważyć np. obicie tarczy kevlarem? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie polecalibyście ogarnięcie modyfikacji w Warszawie do Megane III 2.0T 180km?

 

Chodzi o przyrost około 30/40KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, KamilP1995 napisał:

 

 

Chodzi o przyrost około 30/40KM.

Jeśli da radę.....

GT220 kręcą na 280KM. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o informację ile można podnieść moc samym programem w Megane 3 GT220km ? 

 

Czy występowały Megane 3 GT220km nie kombi?

Na olx jest parę takich ogłoszeń np

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt220-2-0tce-5drzwi-navi-bose-serwisaso85tkm-szwajcar-jak-nowy-fv23-ID6Cxf9U.html?

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt220-sport-220km-polskora-klima-xenon-navi-tempomat-grzane-fotele-pdc-ID6CVlbV.html?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marka Renault zdecydowanie lubi zaskakiwać swoich fanów i dla wszystkich, którzy od samochodu oczekują czegoś więcej, przygotowała model Megane GT220. Niemniej jednak czy rzeczywiście różni się on czymś od swojej podstawowej wersji i będzie w stanie zaskoczyć? Otóż jak najbardziej tak, ponieważ nie da się ukryć, iż GT220 może w wielu głowach nieźle namieszać. Warto wspomnieć, że jest to specjalna wersja modelu GT200 i dotyczy samochodów w wariantach: Grandtour, Hatchback oraz Coupe.

 

także w każdym wariancie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...