Bubleh 0 Napisano Styczeń 15, 2013 Share Napisano Styczeń 15, 2013 Witam. Jak obniżyć zawieszenie w Megane phI 1.4 8v?? Nie interesują mnie amatorskie sposoby typu skracanie sprężyn itp. tylko profesjonalne sposoby:) Proszę o odpowiedzi :D Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kreciq 73 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 A ile chcesz na to wydać ? Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bubleh 0 Napisano Styczeń 16, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 16, 2013 do 1000 Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wydma 20 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 np tym ...http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-renault-megane-95-02-jom-i2910563206.html tylko w tym przypadku będziesz musiał jeszcze zapłacić za przekładkę ... Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kreciq 73 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 Za 1000 zł nie da się tego zrobić. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
meganecoupe02 172 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 w tym budżecie spokojnie można zrobić glebę, na forum meganecoupe.pl ostatnio ktoś gwinty sprzedawał. W zależności od gleby, do -40mm nie trzeba zmieniać amortyzatorów (ale pewnie to by nie zaszkodziło), tył nie ma sprężyn. Od tyłu nawet bym zaczął przygodę z obniżaniem, bo jak się okaze, że belka zardzewiała to głupio będzie wyglądać obniżony przód, kiedy tyłek stoi w górze. Spróbuj najpierw obniżyć belkę. Ja u siebie w meganie miałem sprężyny weitec-a polecam, mimo, że nie sa najtańsze. Komfort jazdy jest niezły przy glebie -30mm. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kreciq 73 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 Jak pisałem wyżej, za 1000 zł nie da się tego zrobić z nowych części. Odnośnie tyłu. Trzeba by wymienić drążki skrętne na twardsze. Samo przekręcenie drążków na wieloklinie spowoduje, że nawet przy małych nierównościach, tył auta będzie dobijał do ziemi. Dodać do tego wymianę tych drążków i już budżet ociera się o minimum 60%. A gdzie przód ? Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
meganecoupe02 172 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 Odnośnie tyłu. Trzeba by wymienić drążki skrętne na twardsze. Samo przekręcenie drążków na wieloklinie spowoduje, że nawet przy małych nierównościach, tył auta będzie dobijał do ziemi. Dodać do tego wymianę tych drążków i już budżet ociera się o minimum 60%. Nawet, jeśli będzie trzeba wymienić drążki skrętne tylnej belki to za 2 stówy można kupić belkę z coupe f7r bo tam było najsztywniejsze zawieszenie. Gwint można kupić używane w bdb stanie za kilka stów. Zaletą tych zawieszeń jest to, że większość można regenerować, więc starczą na dłużej niż seryjne zawieszenie. Podtrzymuję swoje zdanie, że spokojnie mozna zrobić glebę za 1000zł, natomiast można też zrobić za kilka tysięcy (elia ze sprężynami pomocniczymi z tyłu) - co kto lubi. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bubleh 0 Napisano Styczeń 16, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 16, 2013 a belka z megane 2.0 hatchback? Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
meganecoupe02 172 Napisano Styczeń 16, 2013 Share Napisano Styczeń 16, 2013 Musiałbyś sprawdzić oznaczenia kolorowe na belce (drążkach) i porównać do tej z coupe F7R, ale i tak wydaje mi się, że ta z coupe jest niższa i sztywniejsza. Wynika to chociażby z różnicy w mocy w obu autach 113KM vs 147KM. Jakby co to chyba mam 2 belki z F7Ra w garażu. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
prosiaczek231 2 Napisano Kwiecień 21, 2013 Share Napisano Kwiecień 21, 2013 Podłączę się do tematu: chce obniżyć Megane I phII 1.6 16V w miarę tanim kosztem, chce zmienić sprężyny na krótsze na początek (-40mm), co powiecie na te?? http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-40mm-renault-megane-1-i3125701751.html Amory chce narazie zostawić seryjne, bo są w dobrym stanie. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
SQuter 0 Napisano Wrzesień 10, 2013 Share Napisano Wrzesień 10, 2013 No i ja się dołączam. Chętnie posadze moją śliczną na glebę bardziej aczkolwiek nie koniecznie gwintem. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
gregs0n 3 Napisano Październik 26, 2013 Share Napisano Październik 26, 2013 Kupujesz sprężyny obniżające/usztywniające na przód. Przy obniżeniu ok 40mm mogą zostać seryjne amortyzatory. Sprężyny możesz kupic używane - pewnie za 200 - 300PLN coś w niezłym stanie się kupi. W tylnym zaiweszeniu przekręcasz drążki elastyczne o kilka ząbków w dół - i voiles au: samochód stoi niżej, lepiej wygląda i co najważniejsze lepiej się prowadzi :!: Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.