Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka usterki elektronicznej. Zółta kontolka z zygzakiem


celt11

Rekomendowane odpowiedzi

Do Wieniek.Masz typowe objawy ulotu iskry przy podwyższonej wilgotności powietrza.Jeżeli stare świece-wymień.Jeżeli stare przewody-wymień.Umyj dokładnie (najpierw zdejmij) kopułkę od zewnątrz i wewnątrz oraz cewkę i kabel do kopułki.Nie pomyl przewodów przy składaniu lu wymianie.Na zapalanie na pewno pomoże.Na zużycie paliwa też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem po tych wszystkich naprawach...dokladnie tak jak mowisz....wymienilem wszystko...swiece, kable, kopulke, palec, cewke...teraz mam wrażenie ze nie zdaze przekrecic kluczyka w stacyjce a Megi juz odpala...

To przyklad mojej starej swiecy...

post-7723-1233900806_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. nie chcę rozwijać tematu, bo sporo już czytałem o tej kontrolce, ale chciałem się upewnić. Czasami mi ona świeci, a dokładniej mówiąc w 90% jest wszystko ok, ale czasami zdarzyło mi się, że nie zgasła mi, a raz zaświeciła mi się podczas jazdy. Skąd tego przyczyna?? Zauważyłem, że w samochodzie mam przebicie na jednym z przewodów od świecy, a i same świece nie wyglądają na niedawno wymieniane. A i w tym wszystkim mam jeszcze szarpanie samochodu na pierwszym biegu. Czy to wszystko może być spowodowane tym, co przed chwilką napisałem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Wszystkich Jestem Tu po raz pierwszy .Posiadam renault megane Coupe 1.6 z 96 roku.Auto posiadam od 2 lat i nie miałem z nim zadnych problemów tak jak poprzedni własciciel od 2005roku .Przesdtudiowałem wszystkie posty na tym forum i widze ze tematyka jest zblizona do tego co sie stało z moim autem dzis rano. Dziś rano odpaliłem auto i przez pierwsze 5minut było spoko, przypomne, że nie miałem problemów z autem wcześniej. Otóż po 5 minutach auto mi zgasło. Po ponownym zapaleniu

auto zaczeło sie lekkko ksztusic ale po 3 -5 sekundach silnik chodził równo ale zaczoł głosniej chodzic, burczec.(Troche podobny dzwiek do pęknieteo tlumika ale duzo bardziej stłumiony) no i pot tych 3 sekundach zapaliła sie zolta kontrolka z zygzakiem co mnie zdziwiło bo widziałem ja po raz pierwszy.Następnie pojechałem w trase (300km)i tak bylo całyczas po odbalaniu- po 3 sekundach lampeczka i burczenie.Lapka sie swieci non stop po zapaleniu silnika nie miga swieci płynnie.Przed podroza auto stało 8 dni nie jeżdzone jak były rostopy itp.Juz nawet sie zastanawiałem czy moze mam gdzies pękniety tłumik.Dajcie znac i jak mozecie nakierujcie co moge zrobic.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!