Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

GregMegi

Megane II phI wtryskiwacze 1.5 dCi - regenerować??

Recommended Posts

dwusuwowe silniki diesla są bardzo popularne, w pewnych gałęziach transportu. np. silnik 14D40 "pożeracz oleju" :notacrook:

 

co do stosowania omawianego specyfiku - może się kiedyś skuszę, jeśli wystąpi problem zanieczyszczenia układu paliwowego (preparat czyści). na razie mam zapewnione smarowanie i w miarę dobre filtrowanie. grzybów w baku się nie spodziewam - conajmniej raz w miesiącu paliwo jest świeże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...grzybów w baku się nie spodziewam - conajmniej raz w miesiącu paliwo jest świeże...

...ten proces zaczyna się podobno już w zbiornikach magazynowych ;)

A więc możliwe że conajmniej raz w miesiącu wlewasz świeże "grzyby" :notacrook:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem Forte mo mojej furki z polecenia znajomego z forum Mazda speed kiedy miałem problem z uruchomieniem silnika a kiedy już zapalił to bujał się na wolnych obrotach. Mechanicy w ASO oczywiście wyleczyli mnie kosztorysem, a mniejsze stacje stawiali różne diagnozy chyba najlepiej wymienić samochód i kupić nowy.

Ludzie do których dostałem adres podłączyli samochód do takiego słoika gdzie był ten środek i po chyba 10 minutach silnik zaklekotał i zabujał się na obrotach po czym wszystko wróciło do normy a właściwie silnik pracował lepiej niż przed usterką. Od tamtego czasu przejechałem ok 40 tkm i nic z silnikiem się nia dzieje. Zaproponowane czyszczenie wtryskiwaczy za chyba 600 zł może i by pomogło tylko że za połowe tej ceny wszystko jest OK.

POLECAM z czystym sumieniem

Dowiedziałem się od kolegi że na forum Mazdy i innych wietnamskich pojazdów strasznie się tym środkiem podniecają

 

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany to na pw mogę podać namiary na warsztat gdzie wykonują takie czyszczenie w Warszawie...

 

PS.oczywiście ci panowie specjalizują się naprawą samochodów renault a warsztat mieści się na Ochocie.....Polecam...

Edytowano przez mlody15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...ten proces zaczyna się podobno już w zbiornikach magazynowych ;)

A więc możliwe że conajmniej raz w miesiącu wlewasz świeże "grzyby" :notacrook:

Od razu widać, że sprzedajesz ten środek lub masz zlecenie na jego reklamę. Takich cudownych środków jest na rynku mnóstwo ale nie ma żadnych obiektywnych badań na ich temat. Większość producentów samochodów zabrania dodawania takich uszlachetniaczy więc każdy robi to na własne ryzyko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sumie słyszałem o dwusuwowym silniku diesla ale to był chyba prototyp i jak szybko go ktoś wymyślił tak szybko o nim zapomnieli :notacrook:

I się kolega myli bo są silniki diesla jako 2T stosowane np w kolejnictwie w lokomotywach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od razu widać, że sprzedajesz ten środek lub masz zlecenie na jego reklamę. Takich cudownych środków jest na rynku mnóstwo ale nie ma żadnych obiektywnych badań na ich temat. Większość producentów samochodów zabrania dodawania takich uszlachetniaczy więc każdy robi to na własne ryzyko.

 

Nie tyle sprzedaje co stosuje (dosyć często), jak pisałem Preparat jest stosowany w ASO z pozytywnym skutkiem

Reklamuje - bo preparat jest wart kilku słów, oczywiście są inne na rynk (nie miałem z nimi do czynienia, więc nie wypowiadam się).

Ostatnie Twoje zdanie jest nieprawdą - Renault np. nie zabrania stosowania tego typu preparatów w ręcz przeciwnie w swojej ofercie również ma podobne środki - są jedynie zdecydowanie za drogie (jeśli cena nie uległa zmianie to ok 160 zł/250ml).

Badania na ich temat są prowadzone przez wszystkich producentów tych środków. Firma Forte publikuje dodatkowo biuletyny techniczne dotyczące sposobów postępowania w razie konkretnych problemów z elementami silnika.

 

Dodano: 02 wrz 2012 - 09:51

I się kolega myli bo są silniki diesla jako 2T stosowane np w kolejnictwie w lokomotywach.

...to już "MRAREK", mi uświadomił. Faktycznie są takie silniki...

Edytowano przez OE Reniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badania na ich temat są prowadzone przez wszystkich producentów tych środków.

I to uważasz za obiektywne badania? A możesz zamieścić link do tych badań prowadzonych przez forte? Zakres, metodyka, wyniki, itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I to uważasz za obiektywne badania? A możesz zamieścić link do tych badań prowadzonych przez forte? Zakres, metodyka, wyniki, itp?

...oczywiście że wszystko zależy co kto uważa - to normalne.

Mógłbym zeskanować całą dokumentacje techniczną Forte dotyczącą zanieczyszczeń w silnikach która zawiera szczegółowe opisy reakcji zachodzących zarówno w układzie olejowym jak i paliwowym silników spalinowych wraz z wynikami pomiarów wykonanych przed i po zastosowaniu konkretnych czynności (w tym pomiary korekcji wydatków wtryskiwaczy), a dla bardziej opornych zamieszczone są zdjęcia części silników z i bez zastosowanego preparatu. Biuletyny techniczne są dostępne jedynie po uzyskaniu dostępu do serwisu Forte.

Tylko nie wydaje mi się aby ktoś męczył sobie wzrok przy czytaniu a potem napisał - np.że literki były za małe (chociaż to złośliwe)

Wracając do wtryskiwaczy - jeśli ktoś zna zasadę działania wtryskiwacza układu CR, będzie mógł sobie wyobrazić jak duży wpływ na wydatek paliwa ma zanieczyszczenie które jednak powstaje podczas eksploatacji nawet przy stosowaniu najlepszego paliwa.

Post dotyczy pytania czy warto regenerować? - jeśli wtryskiwacz nie jest uszkodzony lub zanieczyszczony w wyniku uszkodzenia innych elementów układu (np. podczas uszkodzenia pompy), myślę że warto się zastanowić nad zastosowaniem tego lub podobnego środka (nie mam na myśli preparatów ze stacji lub hipermarketów), ponieważ z mojego doświadczenia wiem że można poprostu zaoszczędzić trochę pieniędzy.

 

Polecam kontakt z p.Romanem Gradkowskim i konsultacje (numery na stronie www.forte-nwe.pl - myślę że rozwieje wszystkie możliwości.

 

Sam polecam bo jak już pisałem - widziałem, i myślę że to dobra alternatywa dla mechanicznego czyszczenia w serwisach specjalistycznych.

 

...aha dobrym przykładem działania takiego środka jest obserwowanie parametrów wydatku wtryskiwaczy podczas czyszczenia (co jest zalecane podczas czyszczenia przez Forte). Najczęściej wtryskiwacze przekraczające normę przewidzianą przez Renault 1 / -1 mm³/cp i wskazują na konieczność wykonania dodatkowych testów szczelności układu wracają do opisywanej normy (spotkałem się co prawda w silniku G9T, z wartością jednego wtryskiwacza ok. 2.2 mm³/cp który po ok godzinie pracy na czystym środku wrócił do 0.6 mm³/cp) - fakt że gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył.

Edytowano przez OE Reniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...