Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kaiman

Megane III phI Megane III GT Line

Recommended Posts

Za 65k będziesz miał golasa w porównaniu do tej MIII. Nie wspominając o pakiecie GT Line, który nie jest teraz dostępny, a robi dużą różnicę. Powiem tak, standardowa MIV blado wypada przy takiej konfiguracji MIII. Na dodatek poprzednia generacja ma więcej miejsca oraz większy i bardziej funkcjonalny bagażnik. Sam na dzień dzisiejszy skreśliłem rozczarowany MIV, nie ma sensu zmieniać na gorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam osobiście mIII 2015 tce bose, polatałem MIV też w Bose przez 3 dni. To zupełnie inne, lepsze auto. M3 w Niczym nie jest lepsze. Ot co.

Obecnie przy budżecie 40 tyś i szukaniu auta używanego wolałbym kupić Focusa, Golfa. To na pewno lepsze auta od M3.

Taki Focus 3 2.0tdci (mam taka służbówkę ) to inna klasa auta pod względem prowadzenia się.

 

Dodano: 10 lut 2017 - 22:04

Sarna1 a ten za 65 to będzie GtLine z podwójnym szyberdachem i 1,6 dci czy 1.2 Polish Bida Line z korbkami z tyłu? :mrgreen:

Zależy jak negocjujesz, ja swoje bose kupiłem żonie w 2015 nowe za 64 z gwarancja i ubezpieczeniem, nowej jeszcze nawet wtedy nie pokazali...teraz ma 22 tys, za rok pewnie szybko znajdzie nabywcę. A patrząc na to ze za 5cio latki ludzie chcą płacić 40 koła to pewnie na nim zrobię hahaha.

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale my tu piszemy o wersji GT Line Grandtour więc nie masz żadego porównania. Focus I generacji świetnie się prowadził, teraz nie odbiega od reszty. Na dodatek 65k to ponad 60% drożej, łatwo powiedzieć "lepiej kupić nowy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samochód z ogłoszenia ma 5 lat i 150 tys przebiegu, to już krytyczny wiek dla obecnych aut.

Mam tą przyjemność że w pracy zmieniam auto co 3 lata lub 180 tys km. Przy tym przebiegu samochody są już zużyte i wymagają większych lub mniejszych napraw.

Więc według mojej opinii kupowanie za 40 koła megane, które nie jest limitowanym rsem lub innym raraytasem a raczej może być kosztowna miną (diesel) to nierozsądny ruch. Wolałbym wpłacić te 40 koła na leasing prywatny na nowe megane, płacić przez nasenne 5 lat mikro ratę i mieć nowe auto. Po prostu nie utopiłbym 40 koła w taką inwestycję.

 

Co do Focusa. Właśnie jeżdżę wszystkimi od 1 do 3. Ostatnia jest najlepsza. Nic tego nie zmieni. Z silnikiem 2.0 164KM to bardzo szybkie auto, ekonomiczne, przez 3 lata żadnej awarii przebieg 150 tys i już niestety czuć jego zmęczenie.

W poprzednim 1.6 przy 40 tys awaria sprzęgła - wada fabryczna zmiana na gwarancji.

W międzyczasie miałem Golfa, Bravo, Astrę i Octavia 3. Ta ostatnia najgorsza w stawce. Golf gdyby miał zawieszenie z foki byłby ideałem.

 

 

Ale i tak prywatnie mam Megane 3 bo : cena, wypas, no i jest najładniejsza, następne tez będzie .Renault ale Meg GT. Gdybym miał większy budżet pewnie miałbym Gulie te, jeszcze mniej rozsądne auto

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał kolega Kstaryniarz - nie porównuj Bose do GTline. Bose tak naprawdę wiele się nie różni od Meganki w wersji Dynamiq. GTline ma co najmniej dwie rzeczy które "robią robotę" - kubełki i zawieszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież ja nie porównuje tego auta do swojego, świadomie kupiłem bose bo jest najładniejsze, super wyposażone i na tle konkurencji po prostu tanie jako nowe auto.

Wiadomo że cenniki renault to fikcja, na obecne modele na wejście jest 12%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@meganecoupe02 - zgodzę się z Tobą, ale właśnie chcąc sprzedać moje GT za okolice 43-45k zł, co wg. mnie jest uczciwą ceną (biorąc pod uwagę stan, dokumentacje serwisową i przebieg), mogę zapomnieć o sukcesie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie - możecie mi napisać czy wersja BOSE MIII jest wyposażona w jakieś lepszej jakości plastiki, kokpit jest z lepszych materiałów? czy jest to samo w zwykłych wersjach? a różnica jest tylko w tapicerce, wyposażeniu i nagłośnieniu?

Edytowano przez robertokot25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

_Lewel_ ja swoje GT z 2010 roku sprzedałem (chyba) w 2014 za 36500 czy 36. Auto było w stanie idealnym, ale miało lakierowane tylne błotniki i klapę (delikatne uszkodzenia parkingowe, kupujący dostał zdjęcia sprzed naprawy), 85tys km przebiegu. Rok później bardzo podobne GT sprzedawały się w podobnych pieniądzach.

 

robertokot25 Bose to te same plastiki, skórki też, tylko obszyte białą nicią, srebrne pasy bespieczeństwa, trochę lakierowanych na czarno elementów, lepsze audio. Nie spodziewaj się cudów :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko pytałem, bo tutaj inny user niby napisał że są jakieś różnice w plastikach i jakości wykończenia co wydało mi się dziwne..pewnie efekt placebo post#6 :

 

http://megane.com.pl/topic/71876-ktos-uzytkuje-megane-iii-z-motorem-16dci-kombi/

Edytowano przez robertokot25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plastiki są te same. Wygłuszenie jest dużo gorsze w wersji generation.

Miałem meg 3 gt, 3 bose, teraz mam 3 gt220 (polski salon) i tylko na ten zwrot "polski salon" narzekam, bo są różnice w jakości wykonania. Osoboście będę w przyszłości unikać pl salonu.

 

W bose przednia szyba jest akustyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest coś w tym co piszecie, odnośnie dokładania kasy za inna niż podstawowa wersje.

Oczywiście auto jest lepiej wyposażone ale ma też elementy dedykowane tylko i wyłącznie do tej wersji. W przypadku jakieś awarii czy incydentu może być problem z dostaniem części lub jej cena będzie delikatnie mówiąc droższa od 'zwykłej'.

 

Powrócę jeszcze do tematu silników. Bo z tego co widzę, GT-Line jest/był wyposażony w silniki takie jak podstawowa wersja (oczywiście w zależności od rocznika) jedynie chyba poza 1,6?!. Dzięki informacji od kol. Andrzej-2010 wyleczyłem się z silnika 1,2 ale muszę stwierdzić, że spośród oferowanych na portalach samochodów (tych polskich jak i zagranicznych) przeważają właśnie 1,2 czy 1,4 Tce - o tym drugim też nie wyczytałem opinii pozytywnych.

Jaki silnik benzynowy jest godny polecenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2- litrówki są udane, zarówno benzyna jak i diesel.

Części praktycznie każde dostaniesz bez problemu, a to z tego powodu, że z zachodu przywożą części z aut tam rozebranych, a bieda wersja tam się słabo sprzedają.

Byłem na kilku szrotach, ups, przepraszam, handlarzy częściami, gdzie do renówek części takie jak nawigacje, radia, wnętrza i inne nietypowe części leżą w błocie, bo "to się nie sprzedaje". Zderzaki, błotniki, poduszki i drzwi się sprzedają w momencie, wiemy dlaczego :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że tak zmienię temat.

Dobrze, że poruszyłeś kwestię szro... sprzedawców części. Nie napotkałeś gdzieś wysuwanego ekranu nawigacji Carminat do Megane II? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale jak znajdę to wrzucę info na forum.

Nie róbmy już Offtopu :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...