Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
defil85

Scenic I phII Scenic 1ph2 lub Megane Lubelskie

Recommended Posts

Witam,

Jako że moje poprzednie auto uległo uszkodzeniu jestem zmuszony poszukać nowego. Nie znam się niestety na samochodach więc proszę o pomoc w wyborze.

Na auto chciałbym przeznaczyć ok 7 tys zł., ale te tańsze też miło widziane.

Autko dla rodziny 2+1 wymagania:

- najchętniej w benzynie – do pracy mam raptem 6km (wszystkie odległości w jedną stronę), plus trasa 70km i 150km raz w miesiącu, do 800km miesięcznie. Czytałem dużo pozytywnych opinie o silnikach 1.6 16v., aha no i nie jeździłem nigdy autem w gazie.

- klima, radio, 5 drzwi, no i w sumie tyle.

Jeździłem wcześniej Megane 1ph2 kombi 1.9dti 98km, - młody trochę podrósł więc nie musi mieć dużego bagażnika, dlatego myślałem nad Megane 1ph2 lub Scenic 1ph2 – trochę na wyrost ale przyszłościowo.

Widziałem na forum że jest Scenic 1.9dci do sprzedania, ale nie wiem czy przy moich przebiegach warto pchać się w diesla.

Autko najlepiej z Zamościa lub okolice, czyt. Lublin, Hrubieszów itp.

Kilka ogłoszeń:

Megane 1.6 16v z niemiec, bity w przód/bok, pełna elektryka - tego nie widziałem na żywo,

Dziwne relingi, niedawno rejestrowany(pół roku temu maks), spora cena ? - tego też nie widziałem,

Komis, dziwne ledy rejestraca z innej części kraju- wiem gdzie stoi

wgniota na dachuteż wiem gdzie stoi

Pozdrawiam, dzięki za pomoc

Proponuje szukać aut zarejestrowanych w kraju od osób prywatnych