Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pataps

Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

Recommended Posts

Cześć!

Wygląda, że i problem terkotania nawiedził i mnie. Objawy identyczne tzn. terkotanie pod obciążeniem w zakresie 2000-3000 obrotów, chwilowy spokój po wymianie oleju. Chciałbym się zapytać jak rozwiązały to osoby mające samochód już po gwarancji?

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się jeszcze nie chciało jechać do ASO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie właśnie wymienili na gwarancji rozrząd i pompę oleju. Oczywiście po wymianie już nie terkota.

W serwisie powiedzieli, że już mieli taka sytuację i po wymianie problem ustał.

Przy okazji wymiany wymieniają wszystkie płyny na nowe i nabijają klimę.

Także proponuje wszystkim zgłaszać tą wadę silnika na gwarancji.

 

Ciekawe czy nowe TCe też mają tą wadę?

Edytowano przez rysiek1231

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault testuje auta u klienta. Więc oszczędza na robienie testy drogowe i sprawdzenie jak zachowa elementy po ileść kilometrów. Więc oppłaca jak klient przyjedzie z usterką lub z śmiertelnych wypadku...

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Używasz google translator ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał dobry stuff :mrgreen: , kolega trzyma poziom od lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam złe wieści, po przejechaniu 10 tyś km terkotanie wróciło.... jest mocno poirytowany tym faktem. Po świętach mam wizytę w serwisie. Zastanawiam się czy nie skorzystać z pomocy prawnika, będę się domagać od Renoult wymiany silnika, zobaczymy co zrobią. Przypomnę, że przy 12 tyś. km miałem wymieniamy kompletny rozrząd + pompa oleju. Obecnie mam 23 tyś. km i znowu jest wyraźnie słyszane turkotanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tydzień temu oddałem swoją Megankę do serwisu w związku z terkotaniem. Samochód ma 60K km przebiegu.Tak jak u innych wymiana rozrządu ale dziś się dowiedziałem że wymienią jeszcze koło zmiennych faz rozrządu plus koło wałka rozrządu.Martwi mnie jednak że koledze temat terkotania powrócił po 10Kkm. No cóż może pora pożegnać się z Meganką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie roczniki 2014 czy 2015?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2013 1.2 TCE 115KM

Dziś odebrałem samochód i nic nie terkocze.

Plus dla Renault za profesjonalne podejście do tematu.

Teraz będę obserwował czy problem nie powróci.

Edytowano przez dragoniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2015

 

Dodano: 20 kwi 2017 - 19:17

Ciekawe ile jest takich przypadków w Polsce, koledzy nie myślicie i jakimś pozwie zbiorowym ? Może jest z nami jakiś kolega prawnik, który pomoże coś w tej sprawie. Nasza usterka to typowy błąd konstrukcyjny silnika, dlaczego my mamy cierpieć z tego powodu. Pamiętacie akcje z silnikami wv tsi ? Dopiero poprawa konstrukcji silnika rozwiązało sprawę. Czy na prawdę pozostaje nam tylko jeździć do serwisu ? Pytanie co jak minie gwarancja ? Ktoś powie najlepiej sprzedać, ale dla mnie to nie jest rozwiązanie, tylko dość duża strata pieniędzy. Macie jakieś pomysły co ugrać z renoult ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież na każdą wymieniona cześć gwarancja idzie od nowa. Wiec będą wymieniali pompy w kółko i tyle. Ewentualnie jak problem będzie naprawdę poważny i będzie występował powiedzmy w 20-30% egzemplarzy wprowadzonych na rynek (ale to też zależy od kalkulacji firmy) zdecydują się na wymianę silnika na wolny od wad aby nie generować w przyszłości kosztów robocizny (bo te koszta pokrywa gwarant ceny w ASO znasz a w rozliczeniach wewnętrznych to pewnie 60-70% cennika), i tyle. Nic innego nie ugrasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co czytam na naszym forum oraz gdzie indziej o nędznej trwałości łańcucha i napinacza (nie tylko w renault), minęło mi pierwotne zadowolenie,że nie mam paska.

Byłem w serwisie z pewnym drobiazgiem eksploatacyjnym i zahaczyłem temat sprawdzenia stanu technicznego tych rzeczy. No i usłyszałem,ze właściwie to nie ma nawet wyceny takiej czynności sprawdzającej, a do tego obudowa jest jednorazowa i trzeba ją zniszczyć aby spojrzeć na napinacz. Dopiero jak łańcuch hałasuje o obudowę, to jest konieczność wymiany i to szybko, bo opiłki mogą narobić szkód. Na gwarancji to jasne, że mniejszy kłopot ale moja upłynęła i w zasadzie to nie mam pomysłu na to jak z tym fantem zadziałać.

Np. gdy zacznie chrobotać tysiąc km od domu. Wymienić profilaktycznie po np.100 kkm ? W bajki serwisowe,że ma wytrzymać 300 kkm trudno mi uwierzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wymienił tak szybko jak tylko usłyszysz i od razu powolał się na dobra wolę dystrybutora.

Zapłacisz za części a oni za robociznę. Nie powinno być problemów o ile przeglądy itp są w porządku.

No i masz 2 lata gwarancji na taką naprawę.

 

Nie wykupiłeś rozszerzonej gwarancji? Zapytaj może jeszcze jest szansa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...