Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

byq84

Megane IV phI czujniki TPMS w Megane IV

Recommended Posts

1 godzinę temu, Renia08 napisał:

Czasem żeby sobie poprawić humor trzeba go zepsuć komuś innemu. Życie.

A to nie frustracja? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie należy walczyć o traktowanie nas klientów po partnersku a nie jak tempy lud od którego można doić hajs. Jeśli mnie by spotkała taka sytuacja to myślę że słowa obrucilbym w czyn i skarga zostałaby złożona. Niezależnie od tego czy komuś popsuje humor, dzień czy stosunki z szefem. Pisanie wywodów typu że ktoś się wyżywa bo miał ciężkie dzieciństwo jest nie na miejscu. Podkreślam, że usługi w ASO są nieprzeciętnie droższe więc wciskanie kitu nie ma prawa mieć miejsca. Pokój! 

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, lubowitz78 napisał:

A jak nazwać w takim razie kogoś,kto ewidentnie i bez skrupułów chce Cię naciągnąć na dodatkowy niepotrzebny wydatek?? 

I nawet okiem przy tym nie mrugnie.To jest dopiero skur.......ństwo w najczystszym wydaniu.

Jesteś pewien, że robi to specjalnie i z premedytacją mając przy tym niezły ubaw lub satysfakcję? Może po prostu nie ma odpowiedniej wiedzy i nawet nie wie, że głosi błędne teorie?

45 minut temu, bzyk91 napisał:

Jeśli mnie by spotkała taka sytuacja to myślę że słowa obrucilbym w czyn i skarga zostałaby złożona.

No i to jest konkret. Tak można robić i każdy ma do tego prawo. Ja bym to nawet nazwał inaczej. Nie skarga, a reklamacja z uzasadnieniem i żądaniem zwrotu poniesionych kosztów (jeśli zostały poniesione).

Cytat

Niezależnie od tego czy komuś popsuje humor, dzień czy stosunki z szefem.

Tu chodziło o "nawrzucanie komuś" jak sam kolega Renia08 przyznał, by się lepiej poczuć i poprawić sobie humor.

45 minut temu, bzyk91 napisał:

Pisanie wywodów typu że ktoś się wyżywa bo miał ciężkie dzieciństwo jest nie na miejscu.

To był przykład, nie odniesienie osobiste do kogoś. Jaskrawy, dla zrozumienia.

Edytowano przez pbet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@pbetNo to mówię. Zgłosić i zwolnić takiego pracownika albo zdegradować. Dużo innych bardziej kompetentnych i doświadczonych pracowników czeka na jego miejsce :P mi by było wstyd pracować w ASO i dowiadywać się, że klienci przyjeżdżający na naprawy są bardziej ogarnięci niż "kierownik zmiany". Jeden przyjedzie niekumaty klient to go niekumaty pracownik naciągnie na wymianę połowę niepotrzebnych części albo powie, że TTTM.

I odpuść już bo była dyskusja o stacjach kontroli i też miałeś odmienne zdanie od wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Renia08 był taki tekst w PitBull'u "nie Ty mnie zatrudniałeś i nie Ty mnie będziesz zwalniał". Wyluzuj z osądami ludzi, których nie znasz :) Ludzie mają się prawo mylić. Ty się nie mylisz? Kto nic nie robi ten się nie myli. Rzecz ludzka. Z tym, że trzeba wyciągać wnioski. A to już nie te czasy kiedy na Twoje / jego miejsce czeka kolejka 50 chętnych pracowników, a co dopiero wyspecjalizowanych pracowników :)

p.s. Zdanie na każdy temat wszyscy możemy mieć różne od siebie i ja to szanuję. Tobie też polecam bo piszesz w stylu "masz inne zdanie to lepiej nie pisz nic". To nie jest kółko wzajemnej adoracji tylko forum (dyskusyjne) motoryzacyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
17 minut temu, pbet napisał:

Jesteś pewien, że robi to specjalnie i z premedytacją mając przy tym niezły ubaw lub satysfakcję? Może po prostu nie ma odpowiedniej wiedzy i nawet nie wie, że głosi błędne teorie?

Gdybym ja nie miał odpowiedniej wiedzy to nie pracował bym tam gdzie pracuje i zwolnili by mnie szybciej niż bym myślał.

A jakikolwiek błąd z mojej strony ,to straty rzędu kilkuset tysięcy zł.

Także jak dla mnie żaden argument.Mówią,że myślenie nie boli-jednak nie wszystkich.Pozdrawiam :-D

Edytowano przez lubowitz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nakręcajcie się tak szybko. Spokojnie.

Są czujniki co wymagają programowania, są też takie których nie trzeba aktywować.

Nie każdy pracownik jest zamiłowanym posiadaczem Megane 4, a ASO nie obsługują tylko tego modelu. 

Jeżeli w instrukcjach serwisowych, są wytyczne odnośnie potrzeby aktywacji czujników to serwisy zgodnie z procedurą będą to robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też każde Aso to nie są "naprawiacze" tylko "wymieniacze".Robią wszystko ,co mają napisane.Małpę by postawił ,pokazał parę razy jak coś się robi,dał  banana i też by zrobiła.

Koniec gwarancji-koniec jeżdżenia do ASO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, lubowitz78 napisał:

Dlatego też każde Aso to nie są "naprawiacze" tylko "wymieniacze".Robią wszystko ,co mają napisane

Podobnie jak w McDonalds nie znajdziesz kucharzy tylko realizatorów określonych procedur, których celem jest osiągnięcie powtarzalnego efektu. Tam nie ma inwencji i indywidualnego podejścia. Są procedury. To żadna nowość. Taki system nie jest zły ale też nie idealny. Nie od dziś wiadomo, że w ASO żadnej marki "magika" nie znajdziemy. "Magicy" robią sami na siebie.

  • Zwycięzca 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...