Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupię Granda Scenica II lub III


Marcinex1233

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ktoś może coś napisać na temat tego auta

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-16v-lpg-oplacony-7-osob-2007r-panorama-navigacja-czujniki-rozrzad-ID6yY4C9.html

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:56

Skoro nikt na temat auta nic nie może napisac ani polecić nic 7-mio osobowego to może chociaż pomoc w okolicy kto ma CLIP

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:57

CLIP w okolicy tego auta AUTO

Edytowane przez Marcinex1233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z linka jest ładny, ale raczej bez dokonanych formalności (normalne holenderskie tablice). Z własnego doświadczenia: samochód z Holandii z instalacją gazową i przebiegiem 170000 km? Kupiłem niegdyś ośmioletni samochód z przebiegiem 147000 km. Chwilę później licznik przeskoczył mi na 260000 km a nikt nie potrafił oszacować rzeczywistego... Mechanika pod wieloma względami z czasem pokazała że chyba przetrwał więcej niż 300000... Więc bądź ostrożny z samochodem który mając LPG (i to nie tanie) przejeżdżał 17000 km rocznie. Sprawdź też czy masz w okolicy gazownika który podejmie się serwisowania takiej instalacji. Dowiedz się do kiedy ma homologację na butlę.

 

ASR nie ma, bo nie ma wyłącznika. Nie daj sobie wmówić że nie wszystkie wersję nie miały wyłącznika. Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna tak, dwustrefowa nie występowała.

 

Wygląda ładnie, ale nie napalaj się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po prostu. Jeszcze zwykły mechaniczny licznik. Ktoś go chyba trochę brutalnie cofał i tak wyszło. Chodzi mi o to że samochód z fabrycznym gazem z Holandii prawdopodobnie przejechał więcej niż 17000 km. Rocznie i zalecam ostrożność przy kontaktach z takimi pojazdami. Można dla porównania przejrzeć ogłoszenia holenderskie (www.marktplaats.nl) i wyrobić sobie własne zdanie o cenach i przebiegach. Każdemu z poszukujących kolejnego pojazdu życzę by udało się trafić jak najlepszy egzemplarz, a moje ostrzeżenia mają na celu pomoc w poradzeniu sobie z taką sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam natomiast inne doświadczenia niż kolega Pizza. Mój szczeniaczek z NL z gazem montowanym w serwisie (G3) był sprowadzony w zeszłym roku.

Przebieg potwierdzał NAP i było 170 tyś km przy samochodzie z 2008 r. Instalacje montowane w Holandii są to jedne z najlepszych i najbardziej

wytrzymałych konstrukcji co potwierdził mój gazownik. Ponadto samochody z Holandii są dobrze serwisowane, również pod względem LPG.

Prawdą jest natomiast że nie wszystkie warsztaty LPG mają możliwość podłączenia się w celu diagnostyki.

Butle mają przegląd na 10 lat i homologacje na 20 lat. Koszt przeglądu butli w mojej okolicy to 320 zł (przedłużenie o kolejne 10 lat).

Holendrzy pozbywają się tych aut ze względu na elektronikę która w bogatych wersjach jest bardzo kapryśna (cabasse tronic, HF, etc.).

Ponadto zbliża się 200 tyś. km więc konieczność zrobienia kompletnego rozrządu wraz z KZFR co u nich jest bardzo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że wszystkie są złe, ale mam duże wątpliwości gdy czytam opisy polskich handlarzy którzy często nie wiedzą co akurat ściągnęli i co oferują. A gdyby mogli to własną matkę jeszcze mogliby sprzedać by uwiarygodnić... Oczywiście nie każdy handlarz samochodami to oszust, ale duża ilość znakomitych przedstawicieli gatunku robi gębę reszcie rzetelnych ludzi...

 

Do adremu ;) Jeżeli będzie dysponował wiarygodnymi dokumentami potwierdzającymi przebieg, samochód da się przejrzeć w serwisie (ale nie u jego znajomego) i oględziny wypadną dobrze to czemu nie. Ponawiam apel: niezależnie czy samochód krajowy, czy sprowadzany: PODCHODZIĆ DO SPRAWY NA ZIMNO, emocje zostawić w domu. Planujecie wydatek swoich oszczędności i należy dokładnie to przemyśleć by uniknąć niepotrzebnych problemów i nerwów z tym związanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiedzie o silnikach Grand Scenic II 1.9 Dci (2007-2009) pytam bo omijam ja w poszukiwaniach

 

Dodano: 16 lip 2017 - 11:20

Proszę o ocenę

1


Chodzi o wygląd i jedno mnie zastanawia wersja full a po kierownicy widać brak tempomatu, czy to możliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem GSII Privilage i też nie miał tempomatu, nie ma reguły. Dla mnie zbyt dobrze obrobione i przesycone kolorami zdjęcia, więc nie będę się wypowiadał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam się chyba działo z przednią szybą bo jest flek dookoła czujnika wycieraczek.

Ponadto zdjęcia robione tak żeby ukryć prawy próg, prawdopodobnie wgnieciony.

Ogłoszenie przerobione z innego więc opisy się nie zgadzają np. 1900 benzyna czy multi-funkcyjna kierownica.

Autko od handlarzy więc więcej kwiatków znajdziesz już na miejscu.

Co do silnika 1,9 dci to nie ma tragedii, ale przy ewentualnych naprawach dużo więcej ciągnie po kieszeni.

Jak już chcesz diesla to szukaj 2,0 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówili o tamtych handlarzach - "Czarodzieje z Płocka". Zdjęcia obrobione i trudno coś zauważyć. W nagłówku w opisie, że diesel, a później dopiero, że benzyna. Czyli pewnie szablonowo wstawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni się zajmują sprzedażą głównie Espace IV i są z tego znani w całej Polsce. Kilkadziesiąt Espaców na placu robi wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!