Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zolty

Megane II phI Regeneracja wtryskiwaczy i pompy paliwowej - kosztorys

Recommended Posts

Witam drogi forumowiczu!

Postanowiłem podzielić się z wami informacjami odnośnie regeneracji 4 wtryskiwaczy oraz pompy paliwowej w Megane II PHI z osprzętem DELPHI.

Kosztorys naprawy wykonany został przez BOSCH DIESEL CENTER w Gdańsku. Wydaję mi się, że będzie to temat dla tych co szukają konkretnej informacji ile co kosztuje. W innych tematach podane są tylko ceny na oko, często niższe szacowania niż mają się faktycznie.

 

             NAZAWA                                ILOŚĆ    CENA JEDNOSTKOWA      CAŁOŚĆ
Sprawdzenie wtryskiwacza CR na stole                4       50 zł                 200 zł    
Naprawa wtryskiwacza                                4       690 zł                2760 zł    
Podstawowa naprawa pompy wtryskowej                 1       1200 zł               1200 zł    
Filtr paliwa                                        1       125 zł                125 zł
Demontaż/montaż wtryskiwacza                        4       32,40 zł              129,60 zł
Demontaż/montaż osprzętu                            1       147,60 zł             147,60 zł
Wymiana filtra z odpowietrzeniem układu             1       47,99 zł              47,99 zł
Demontaż pompy wtryskowej                           1       650 zł                650 zł

 

 

Jak widzicie cena jaka wychodzi to 5260,19 zł. Warto przemyśleć opłacalność całej imprezy.

Proszę admina o podpięcie tematu. Temat jest gorący w tym podforum, na pewno pomoże wielu użytkownikom w podjęciu ciężkiej decyzji odnośnie samochodu.

Edytowano przez Zolty
  • +1 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, nie wiem co na siłę starasz się udowodnić każdemu... Ceny nie są zawyżone, a co najwyżej odpowiednie do rynku. Jak chcesz kupować części na allegro to proszę bardzo. Tylko jak byk napisałem, że to jest wycena zrobiona przez warsztat profesjonalnie zajmująca się dieslami. Nie wiem skąd wziąłeś swoją wycenę. Może u siebie w garażu za tyle robisz, ale za 400 zł nie znalazłem nigdzie "renomowanej" firmy która by mi zrobiła regeneracje wtrysku. Wg. mojej osoby to Ty robisz tutaj tylko burdel i wprowadzasz ludzi w błąd.

Czemu w każdym temacie wciskasz swój wątek ? Płacą Ci za to ? Nie ma nic ciekawego w Twoich temacie, a z przykrością muszę stwierdzić, że ciężko się go czyta z Twoimi "mądrościami" pod każdą odpowiedzią.

  • +1 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kosztorys cudny. Co by nie było, warsztaty tej sieci nie należą jednak do najtańszych.

Koszt regeneracji samych wtrysków wychodzi mi ~3090zł, co daje nam ~770zł za wtrysk. Cholernie drogo. W moim mieście, regeneracja wychodzi 450zł za sztukę (w tym montaż, demontaż i sprawdzenie, wtryski Delphi) (dolnośląskie, Świdnica).

Ciekaw jestem jak kształtuje się cena w innych regionach kraju?

--

Brakuje w tym kosztorysie opisu co było robione z wtryskiwaczami. Czy były tylko wymieniane zaworki, czy także rozpylacz.

Edytowano przez okifax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kosztorys  realny  naprawy   układu  zasilania  firmy  Delphi to ; ( 02.2016 r )

- komplet  NOWYCH  wtryskiwaczy  to  ;  2000  -2200 zł ; regenerowane  to 1600 - 1700 zł ,

- pompa   wtryskowa  NOWA  to 1500 zł ,   regenerowana  ok. 800 zł , 

- filtr paliwa + ewentualnie przewody paliwowe, zbiornik używany benzyna to  100-250 zł.

Koszt wszystkich nowych części nie powinien przekroczyć 4000 zł i do tego robocizna max 1000 zł.

Wychodzi więc jasno jak na dłoni, że za 5000 zł powinnaś mieć właściwie nowy układ paliwowy , natomiast  regenerowany za 3750 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo tanio te nowe wtryskiwacze  - 2000 ,00 zł/kp to wychodzi po 500,00 zł/szt. Ja mam cenę 750 zł za fabrycznie regenerowany wtryskiwacz przy zwrocie starego i  1075 bez zwrotu. Zgadza się, że 690 zł za naprawę wtryskiwacza to dużo bo wg. mnie 500 zł to powinien być max. ale może po prostu firma porządna i renomowana to się ceni. Polecam ten kosztorys wszystkim, którzy uważają, ze dolewanie czegokolwiek do baku to fanaberia i twierdzącym, ze zwykle paliwo jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niedawno ćwiczyłem temat wtryskiwaczy delphi niestety 99% na allegro w kwocie 450~600zł są to niestety podróbki 

za nowe trzeba dać powyżej 900zł za sztukę i za regenerowany fabrycznie 750zł

o temacie regeneracji po 300~450zł się nie wypowiem szkoda klawiatury 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Szerszen napisał:

o temacie regeneracji po 300~450zł się nie wypowiem szkoda klawiatury 

Może Tobie i szkoda klawiatury ale mogę opisać swój przypadek. Kupno nowych zaworków oryginalnych Delphi po ok. 260 zł, wymiana we własnym zakresie, w miarę prosta czynność dla średnio zaawansowanego w mechanice. Cztery lata od wymiany i żadnych problemów z układem paliwowym. Sprawdzenie na przelew - wynik to około 6-8 ml po dwóch minutach pracy czyli sporo poniżej normy przewidzianej przez producenta. Ważne by zaworki były oryginalne. Nie zawsze warto wydać 3 tysiaki jak można to samo zrobić kilka razy taniej. No ale zawsze jest ryzyko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak owszem zaworek 260zł + sprawdzenie wtryskiwacza , montaż demontaż , czyszczenie wtryskiwaczy , ponowny test wtryskiwaczy

niestety myjka i sprzęty do tego kosztują

więc jak widzę ogłoszenie za 300zł to ile może być warta regeneracja skoro takie końcówki kupują taniej (ok 220zł) zostaje 80zł co podliczenie vatu 23% daje 65zł i dochodowego daje 54,65zł zysku 

niestety nie zgodzę się z tobą niestety to nie jest to samo co nowe 

nie każdy jest świadomy , że końcówki wtryskiwaczy się zużywają

praca w komorze spalania i ciśnienie wtrysku do 1400 bar robią swoje

w ramach ciekawości przy 1000 bar możesz stal ciąć wodą 

a nawet woda skały drąży płynąć bez ciśnienia

więc wraz z przebiegiem wtryskiwaczom zwiększą się wydajność

bardzo często  po 200 000km na hamowni wypluwają ponad serię i można śmiało powiedzieć że na zepsutych wtryskach auto jeździ lepiej  

dla mnie wyznacznikiem nie jest tylko ile wtryski walą w przelew ma też znaczenie rozpylanie , kąty itp

 

to co napisałeś jest bardzo dobre dla kogoś kto po prostu jeździ autem ja niestety jestem techniczny i mogę mieć rysy na lakierze ale technicznie muszę mieć w 99% wszystko sprawne pomimo , że różnica pewnie nowym wtryskami a wskrzeszonymi zaworkami przelewowymi to pewnie 0,15 litra na 100km 

 

a by nie zużywać dalej klawiatury

regeneracja wtryskiwaczy bez wymiany zaworka , końcówki wtryskiwacza i nadania nowego kodu jest technicznie nie poprawna i bez tego spaliny nie mają szans spełniać euro 3 tylko max euro 1  natomiast koszt wymiany zaworka , końcówki na oryginalne i nadanie kodu przewyższa koszt regenerowanego fabrycznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×