Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


pawelratajczak

Megane IV phI Mapa Europy 12.16 unsupported voice

Recommended Posts

Czy ktoś miał taki komunikat na samym początku przy próbie aktualizacji map z RLink Store? Jak na obrazku. Rozpoczyna się weryfikowanie sum kontrolnych i po jakimś czasie program jest zamykany. RLink wychodzi do zegarka. Mapy nie zaktualizowane. 

FE64491F-BDE0-4723-9EFD-C383BC0398A0.jpeg

Edytowano przez pawelratajczak
Aktualizacja informacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie wina komunikatu. Ja w tym miesiącu mapy aktualizowałem 2 razy ( z 2015.6 na 2016.6 i z 2016.6 na 2016.12 ) i za każdym razem miałem ten sam komunikat. 

Po prostu po kliknięciu ok zaczyna się cały proces aktualizacji. 

A nie jest tak że po jakimś czasie bezczynności rlink sam sie wyłącza? Ja aktualizowałem w trakcie jazdy

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz więcej. Ja nie dostaje informacji o aktualizacji do swoich produktów, w tym żadnej z map. Zarówno w rlink jak poprzez myrenault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z my renault w szczegółach samochodu jest link do rstore i tam już sobie poradzissz zgodnie ze wskazowkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszesz jakbym tam nie zaglądał... Jesteś chyba pierwsza osoba na forum, która wspomina o nowszych wersjach map niz 2015.06. Nie dziw się, ze dopytuje sie o szczegóły. Ja nie dostaje żadnych aktualizacji mimo pakietu na 3 lata.  Która masz wersje s/w?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w czerwcu miałem już dostępną 2016.06, a po przeczytaniu tego tematu odkryłem, że mam już 2016.12. Auto z grudnia 2016, rlink2 7 cali, nie pamiętam dokładnego numeru wersji - wczesna 3.

 

A co do komunikatu - nigdy takiego nie miałem.

Edytowano przez yod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. To ciekawe. Ja wciąż mam wersję 2.2.17.803 i mapy 2015.06. Zero aktualizacji przez MyRenault... Auto z pocz. listopada 2016.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają wersję 3.3.16.946 korzystasz z fabrycznej nawigacji? Podziwiam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Geble napisał:

Mają wersję 3.3.16.946 korzystasz z fabrycznej nawigacji? Podziwiam :-)

Nie rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W wersji 3.3.16.946 jest Screen Mirroring, czyż nie? Więc można korzystać z Google Maps, czy nawet Apple Car Play, które i tak są sto razy lepsze niż ta ich pożal się Boże fabryczna nawigacja :-)

 

Ja mam 3.3.15.X i ASO twierdzi, że nie ma aktualizacji dla mnie. Rozumiem, że ktoś z 2.x.x mógłby nie móc przejść, ale do uja wafla jedna cyferka. No ale hajs się musi zgadzać.

Edytowano przez Geble

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę raz użyłem android car i jakoś nie zachwyciło mnie to. Oczywiście google maps niszczy standardową navi ale ten ekran w poziomie, szybkość działania, konieczność wyciagniecia tel z kieszeni i podłączenie do usb przynajmniej w moim przypadku powoduje że nie używam tego na codzień. A orginalna navi do szybkiego znalezienia adresu jest ok.

 

Ja też nie rozumiem polityki aktualizacji renault.Ja mam auto z końca września.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dostępna jest wersja V16.12 ale ściągnięcie tego to jakiś koszmar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj upgrade do wersji 2.2.18.590 i wreszcie pojawiła się opcja pobrania nowej mapy. I potwierdzam, ściągnięcie tego to jest dramat. Utknąłem na 56% po ok. 3h...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A można wiedzieć jak dostałeś upgrade.....?

Co przez to rozumiesz, bo u mnie ani na myrenault ani poprzez Toolbox nic nowego.....

Obecna wersja to 2.2.17.803

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka miesięcy temu zgłosiłem reklamację dot. nieaktualnych map. Nie wiedziałem nawet czy są nowsze i czy jest nowszy firmware. Napisałem, że tak stare mapy to kpina skoro i tak w wielu sytuacjach musiałem się posiłkować telefonem. Uspokoili mnie wtedy, że nowe mapy są w przygotowaniu a ja po prostu odpuściłem. Teraz się odezwali z zaproszeniem do serwisu na upgrade.

 

W każdym razie ten temat i zaproszenie do serwisu zainspirowały mnie do pogrzebania trochę w sieci. Okazuje się, że wersja dotychczasowa, a więc 2.2.17.803 ma jakiś problem z aktualizacjami map.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje, napiszę do Renault skarge w tym temacie, zobaczymy czy i mnie spotka zaszczyt upgradeu.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i zaktualizowane, mapy 2016.12, czas pobierania prawie cały dzień do tego pól godz w samochodzie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem zapytanie w sprawie aktualizacji i otrzymałem dzisiaj informacje, że  mój numer nadwozia został przekazany do producenta Odezwą się, jak tylko dostaną informacje o aktualizacji oprogramowania mojego samochodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojfux gdzie napisałeś?  ja dostałem taki mail  [email protected] i napisałem i od tygodnia cisza nawet nikt nie odpisał,

to samo mam  co niektórzy , na stronie my renault zero współpracy .

 

 "Nie odnaleziono strony!

 Teraz Twój ruch Gratulacje, dotarłeś na sam koniec naszej strony! ``  błąd 404

Edytowano przez vivera1977

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem przez kontakt na stronie My Renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki komunikat jak byłem równolegle zarejestrowany na "naszym" Myrenault i na https://ie.rlinkstore.com/RLink.

Usunięcie konta na stronach ie oraz u nas i ponowne wprowadzenie danych na naszym Myrenault rozwiązało problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

m_dyszk a jak usunąłeś konto na ie ? bo widze tylko opcje usunięcia auta ale nie całego konta .

 

Ok wystarczyło usunąć auto na ie i ponownie utworzenie konta na renault.pl

Edytowano przez Armagedon123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×