Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana rozrządu - Megane III ph 1 K4M 1.6


sagemini

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie, teraz rozszyfrowuję ten zielony napis jako "06 2018 C". Rozumiem, że to data produkcji, a nie przykładowo termin "przydatności do użycia" lub coś w ten deseń ;) 

Jest ktoś w stanie to potwierdzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pitrek napisał:

Ja na jednym pasku osprzętu przejechałem 9 lat i jakieś 180 kkm tak więc nierzadko są one "dość wytrzymałe" 

Jakby nie było miałeś więcej szczęścia niż... pecha ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że spadnie na szczelinę między osłoną rozrządu i zostanie wciągnięty , a zdarzało się tak np.w 1.9dti. Ale masz racje

Pitrek tłoki się nie zmielą, dostanie tylko góra.

Edytowane przez krzychu73
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pozwól, że się podepne do Twojego tematu, chodzi o ten sam silnik i wymianę kompletnego rozrządu wraz z kzfr.

Ten silnik nigdy nie należał do demonów prędkości, ale po wczorajszym odebraniu z warsztatu, właśnie po wymianie rozrządu i kzfr, auto wyraźnie straciło na dynamice, bardzo wolno wkreca się na obroty pomimo pedału w podłodze i odpowiedniego biegu. Czy możliwe że mechanik nie użył blokad i przez to rozrząd jest źle ustawiony i tak auto muli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeję trochę kotleta. Mam do wymiany rozrząd w 1.6 16v 100 km pytanie moje jest takie. Co przy okazji wymienić, mam kompletny rozrząd z pompa wody i przy okazji pasek klinowy, czy do tego dokupić jakieś uszczelki itp żeby nie wracać już do tematu rozrządu przez te 90-100 tys ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto też, wymienić zimeringi wałków, pasek wielorowkowy z napinaczem. Zastanowić się też nad wymianą koła pasowego wału.

Sprawdź też, czy nie występują przecieki na uszczelnieniu pokrywy zaworów, jeżeli tak warto to zrobić przy wymianie rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Tak aby uaktualnić ceny...

Ostatnio wymieniałem: rozrząd wraz z pompą wody i płynem chłodzącym w Megane 3 ph3  ,dci 1.5 w serwisie w Legionowie.

Cena za robociznę ( z paragonem z kasy fiskalnej ) to równo 400 pln.

A kompletny rozrząd ( z pompą ) firmy DAYCO kosztował w sklepie internetowym 305 pln.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!