Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki silnik: SCE, TCe czy dCi


scaper

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

xxx

Zastanawiam się nad wyborem meganki, tylko nie wiem który silnik wybrać, a nie znam się kompletnie i nie chciałbym wybrać czegoś z czego późnie będę niezawodolony. A więc SCE 115, TCe 130 czy może dCi 90 / 110/

xxx
Do czego potrzebuje - głównie miasto ale też i wypad za, nie chciałbym żeby przy 140km/h wciągał paliwo jak szalony albo żeby wył - no fajnie by było jednak żeby można normalnie jechać na ekspresówce czy autostradzie i czasem żeby móc wyprzedzać ;-)

xxx

Mam złe doświadczenie z jazdy Clio z 2008 który miał silnik 1.2 i 140km/h to on jechał ale z górki,  a przy tym nie zapewnia frajdy z jazdy ;-)

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER...-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś że nie chcesz wyjącego samochodu, więc trzymaj się jak najdalej od SCe. Zrób jazdę próbną TCe 130, oceń osobiście... Napisz jeszcze jak wyglądają Twoje trasy większości przypadków. Na 20 tyś km rocznie można rozważyć diesla jeśli większość odcinków jest w miarę dłuższych.... Mam informację z salonu Renault że niedługo pojawi się silnik 1.3 TCe w Capturze i Kadjarze....więc można podejrzewać że trafi też pod maskę Megane IV... Zdecydowanie lepszą charakterystykę ma na wykresie od 1.2 TCe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Sam sobie odpowiedziałeś że nie chcesz wyjącego samochodu, więc trzymaj się jak najdalej od SCe

Napisałem też że się nie znam, więc dzięki za informacje, że ten SCe jest nie najlepszy ;-)

 

Cytat