Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Witam,

auto odmówiło posłuszeństwa i nie odpaliło. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły błędy jak w temacie: DF038, DF066, DF078. Z racji tego, że nie mam dostępu do elektronika tylko odczytał je mechanik  a jak sam twierdzi, że bez elektronika się nie obejdzie poproszę o jakieś sugestie. Znalazłem dość  obszerne tłumaczenia:

Definition of check engine code DF038:

Renault:

Injection - Computer

Renault:

Transmission - Turbine speed sensor circuit

Renault:

Steering - Angle sensor

 

Definition of check engine code DF066:

Renault:

Injection - Injector code(s)

Renault:

ABS - No injection multiplex signal

Renault:

Airbag/pretensioners - Passenger's rear chest side airbag circuit

Definition of check engine code DF078:

Renault:

Injection - Motorised throttle control circuit

Usłyszałem też, że takie połączenie błędów może wskazywać na wiązkę elektr.

Swoją drogą oprócz przepustnicy - tzn. że z nią coś nie tak to nie wiem jak to ugryźć.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na skróty

Czujnik położenia wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, jabrze napisał:

Nie papuguj.

 

Ok. Sprawdzę. Niemniej czy ten czujnik jest w stanie taki mętlik zrobić? Byłem sprawdzić jeszcze raz: kręci, ale nie odpala. Za którymś razem po dodawaniu gazu odpala.

Dodatkowo einspritzung uberpruffen na desce. Cewki i świece wymieniane.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DF038- wewnętrzna usterka elektroniczna komputera wtrysku

DF078- obwód sterowania przepustnicą

DF066- brak sygnału z komputera wtrysku do sterowania układem ABS (prawdopodobnie)

Warto by sprawdzić clipem, podpowie więcej na temat przyczyn błędów.

 

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Komputer... pojawia się dwa razy. Być może to to. Fakt Clip i będzie wszystko jasne. Myślę czy najlepszym rozwiązaniem nie będzie ASO?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie błędy mogą mieć jeden wspólny mianownik - obniżone napięcie akumulatora ze względu na temperaturę. Najbardziej dotyczy to przewodu, który zasila UCH.

Na początek popraw mocowanie klem na akumulatorze, bo w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie na akumulatorze spada za nisko.

Doładuj również akumulator.

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podpiąłem auto pod DELPHI.

0638- kontrola jednostki przepustnicy sterowanej silnikiem; błąd automatycznego sterowania przepustnicy sterowanej silnikiem- obecny

0638- sterowanie przepustnicą elektromechaniczną-nieciągły

0638-przepustnica napędzana; błąd programowania pozycji jałowej-nieciągły

0638-przepustnica elektryczna; usterka przy poszukiwaniu położenia końcowego-obecny

Zakupiłem nową, wmontowałem i auto ruszyło. Zobaczymy co będzie dalej, bo przy zatrzymaniu na światłach obr. pokazuje ponad 1000 po czym spada tak na te +-900 i trzyma stabilnie.

Jak znajdę to przeczyszczę jeszcze silniczek krokowy.

Podrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnicę masz raczej elektroniczną, bez silniczka krokowego.

Po pewnym czasie, obroty biegu jałowego ustabilizuje się.

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to dziękuję za info, bo chciałem szukać. Dobrze w takim razie powinno być wszystko ok.

Jeszcze dodam, że stara przepustnica tak "na oko" była bardziej otwarta od nowej. W środku delikatnie od oleju + luźny oring(ten większy).

Cieszy mnie perspektywa stabilizacji obrotów Panie Andrzeju.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

było git.. Dziś znów auto zadławiło DF079.Odpalił - obroty spadły i zgasł. DF079 Means the heater relay is faulty (or the respective circuit) w tłumaczeniu google

oznacza, że przekaźnik grzałki jest uszkodzony (lub odpowiedni obwód).

Jak to rozumieć? Jakiś czujnik temperatury?

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 To jest błąd wtrysku. Szwankuje połączenie sterownika z przepustnicą lub sama przepustnica działa nieprawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica nowa oryginalna. Chyba jednak coś z tym sterowaniem będzie nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na obwód zadawczy, czyli ten, co wymusza położenie wychylenia. 

Wtyczka, tylko która?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety garażu żeby na spokojnie popatrzeć, posłuchać... a na -15 to mi się nie chce marznąć. A co do wtyczki- ta bezpośrednio montowana w przepustnicę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nieśmiało stwierdzam, że winna wszystkiemu była przepustnica. Obroty się unormowały, błędy wykasowane i żadne nowe się nie pojawiły, autko pali na dotyk.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×