Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

@fullxda

Udało się, na max obciążeniu krótkie są na 0.

Map sensor cały czas jedna wartość. W zeszłym roku kupiłem inny ale też stoi wartość 

Jutro włączę LPG i zobaczę jak będzie wyglądać 

 

Screenshot_20190304-172546.png

Edytowano przez lordboss
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten zrzut kiedy zrobileś? temperatura wlotu powietrza to 1,5 stopnia jak dzisiaj to jest dużo cieplej na dworze, korekte krótka olewasz ona gania co sekundę korektę długą masz 11,7 na plusie czyli mega ubogo na minusie to bogato żeby samochód dobrze chodził korekty lift maja byc w zakresie od +5 do -5 pojeżdzij z 50 100 km tylko na benzynie żeby korekta lift poszła jak najbardziej do zera albo minimalnie na plusie lub minusie wtedy jedziesz na regulacje do gaziarza albo kupujesz kabelek za 30 zł i sam regulujesz wg. poradnika na forum lpg. korekta krótka zawsze jak wchodzi w zero to samochód działa w open look tzn.w pętli otwartej i nie czyta sondy lambda tylko czyta swoje zapisane wartości przez konstruktora silnika fabryczne przeważnie wtedy komp leje dużo paliwa dla bezpieczeństwa zaworów i głowicy przed ubogą mieszanką zauwaz z rana jak odpalisz samochód to korekta stift kótka  tez stoi na zero przez pół minuty do minuty i nie czyta sondy lambda ponieważ grzałka podgrzewa ja do 800 stopni żeby mogła dopiero pracowac i precyzyjnie sterować dawka paliwa.

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Więc zrzut jest dzisiejszy ; nie podoba mi sie temp. powietrza wlotowego bo ja nawet dzisiaj o 5-30 rano miałem 6 stopni a teraz jest z 12-13 trzeba sprawdzić czujnik zasysanego powietrza.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale ten pierwszy wskaźnik to map sensor nie temp. Zobacz na jednostkę miary. Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Zastanawiam się tylko co mogło spowodować rozjazd mapy? 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Intake w psi to jest ciśnienie powietrza na wlocie. Temperaturę na wlocie określa Intake w stopniach C lub F.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Włąsnie teraz widzę ze to psi czyli ciśnienie z gazem często tak jest że się mapy rozjeżdzają teraz była zima i lpg miał inny skład więcej chyba butanu najlepiej byłobo ustawiać lpg 2 razy w roku na wiosnę i w czasie zimy pewnie instalacja była strojona jak bylo cieplej albo teraz w zimie ale już na tych rozjechanych korektach lift

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strojona była w zeszłe lato jak było gorąco. 

Zrobiłem zrzut z temp powietrza. 

A czy odłączenie aku na noc nie przyspieszy zbieranie map Pb? 

Screenshot_20190304-183715.png

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lift masz juz na 19,5 na plusie??? ładnie masz rozjechana mapę benzyny nie wiem jak w 1.6 ale u mnie w 1.4 tce odpięcie klem na parę godzin zresetowalo tylko datę i godzine hehe możesz spróbować ale najlepiej pojeżdzić na benzynie a najłatwiej i w minutkę pyrenem parę klików i korekty na zero 

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - (ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających) - mireczek01

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod obciążeniem jest 11.7

@fullxda 3 dzień jazdy na Pb i LIFT stoją jak zaklęte, zrobiłem z 40km.

jutro wpadnie wypad za miasto 80km, mam nadzieje że coś drgnie.

zastanawiam się czy problem z MAP sensorem może powodować taki stan rzeczy ? 

Przygotowałem sobie osobną wiązkę podepnę się dziś bezpośrednio pod sterownik silnika żeby wykluczyć problem z instalacją elektryczną, bo nie jest normalne żeby stał cały czas na jednej niskiej wartości. 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

edit 07.03

Już nie mam sił do tego auta, zrobione 170km na Pb i LIFT takie same...

Wiązka map sensora sprawdzona, chyba 0 szanse że mam 2 tak samo uszkodzone czujniki ? błędu nie wywala tylko cały czas stoi jedna wartość 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze? jedź do serwisu renault. Zapłacisz trudno - ale może zrobią i mogą więcej wiedzieć niż lokalni mechanicy którzy specjalizują się w szerokiej gamie aut.

ps. Też uważam, że ten silnik jest do kitu. Może nie generuje kosztów, ale ma masę dupereli upierdliwych.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do ASO? Oni nawet nie mogli przez pół roku zdiagnozować usterki KZFR :)

Akurat jeśli chodzi o ASO renault to dramat, a dodatkowo problem stanowi to że pod clipem nie ma żadnych błędów :) muszę się odezwać do dobrego mechanika. Pzdr 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy niższych temperaturach odpalała dopiero za 5-6 razem. Oddałem do warsztatu, który zajmuje się tylko francuskimi autami i wyczyścili przepustnicę (tak mi powiedzieli i tak jest napisane na fakturze). Teraz pali na widok kluczyka i nawet jakby trochę lepiej się zbierała :-) Posiadam też Lagune II w której sam czyściłem przepustnicę i jakiegoś super efektu nie było. Może oprócz samego czyszczenia to jeszcze kwestia adaptacji przepustnicy komputerem, ale to już musi się wypowiedzieć ktoś bardziej biegły w tym temacie :)

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...

witam ponownie,

Najprawdopodobniej problem został zlokalizowany i usunięty. jakiś czas temu robiłem test z jazdą na Pb przez tydzień i problem przestał występować. w momencie wznowienia jazdy na LPG problem z rozruchem się pojawił. zawęziło to moje poszukiwania, i zawęziło poszukiwania. Padło na nieszczelność w układzie i musiał gaz ulatniać się w kolektor. z racji że instalacja zakładana w ASO bazuje na instalacji Landi Renzo i wtryskiwaczach MED które słyną z bardzo niskiej jakści od razu zacząłem je podejrzewać. Wymieniłem wtryskiwacze na Barracuda i od 3 dni ani razu nie było problemu z długim rozruchem. najprawdopodobniej wtryski puszczały gaz, albo się kleiły albo zużyły. na początku zimą się tak zdarzało więc bardziej skłaniam się przy teorii mocnego zabrudzenia. zostało jeszcze skasowanie korekt Pb, jazda klika dni na Pb i ustawianie LPG.

mam nadzieję że to ten trop i problem został skutecznie wyeliminowany, dziękuję wszystkim za pomoc w tym temacie   

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!