Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I PH II Cabrio na części Silnik IDE 2.0


pengo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam na sprzedaż silnik F5R IDE 2.0 16 v wraz ze skrzynią biegów i wiele innych części

Kupiłem megankę na części auto w bardzo dobrym stanie, nigdy nie jeżdziło w polsce przebieg 133tyś. Widać że licznik nie był kręcony po wnętrzu, moja megana ma 260tyś i różnica jest niebo a ziemia. Jest jeszcze możliwość odpalenia silnika i sprawdzenie jak pracuje. Nie jestem mechanikiem ale tyle co ją odpalałem to chodzi pięknie jak zegarek, chciałem na początku zrobić swapa jednak mam silnik 2.0 8v f3r i oprócz skrzyni i silnika musiałbym przełożyć całe zawieszenie przód i tył, komputer oraz całą wiązkę a to za dużo jak na moje możliwości. Na razie nie wystawiam silniczka na serwisy aukcyjne tylko chciałbym dać szansę prawdziwym pasjonatom meganek, cena jest do uzgodnienia, nie jestem łapczywy więc będzie uczciwie oraz dodatkowo daję możliwość odpalenia silnika.

IMG_3909 (1).JPG

IMG_3883 (1).JPG

20180405_104904.jpg

20180405_104914.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaa nie zauważyłem na początku, bo patrzyłem na telefonie. Szkoda, bo fajna wersja, zielone skóry to prawdopodobnie Evidence. Jeśli to jest to, to powinna mieć też kierownicę obszytą na zielono.

Cały czas mi się te auta podobają (cabrio) i w ładnym stanie chętnie bym kupił do drobnych poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach