Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

15 godzin temu, blanek napisał:

Regenerowałem turbo miesiąc temu , układ olejowy czyszczony, odma i EGR też. Nie świeci się CHECK. Nie dymi.

Mechanik po podpięciu do kompa twierdzi, że czasami pokazuje błąd przepływu.Twierdzi, że to wina wtrysków.

Jeżeli jest to wersja 120 KM, warto zainteresować się pompą olejową, stanem panewek oraz magistralą olejową turbiny.

Dałeś mocną, zdrową turbinę a co ze smarowaniem panewek i turbiny??? ( słaba wersja pompy olejowej )

Na Co Zwrócić Uwagę Przy Kupnie MEGANE II /1,9/ Dci /120 KM do roku 07.2005

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem u kolejnego mechanika. Speca od Renówek. Powód moich problemów jest, a raczej był banalny. Uszkodzony czujnik hamulca. Po wymianie problem zniknął.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że to częstą przyczyną gorszego przyspieszania. Czujnik pedału nie jest zwarty, dzwoni lub ma za duży opór. Mówię o drugim obwodzie, który tylko mechanicznie jest połączony z obwodem światel stopu.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!