Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Witam,  dwa tygodnie temu zmieniałem tarcze wraz z klockami. Klocki oraz tarcze powlekane ATE - tarcze z przodu są ok - powłoka w miejscu pracy klocka starła się po obu stronach tarczy w całości już pierwszego dnia. Nieco inaczej sprawa wygląda z tyłu - z wewnętrznej strony jest ok. Od zewnątrz lewy tył jest prawie cały dotarty, prawy tył w około 60%. Podczas hamowania nie czuć żadnego ściągania - gdzie szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może pływaki zacisku hamulcowego się trochę zapiekły? Hamuje głównie klockiem od strony tłoczka, przy niewielkim nacisku klocka zewnętrznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lub jarzmo zacisku niedokładnie wyczyściłeś. Miałem ostatnio identycznie i okazało się, że na jednym jarzmie (w miejscu styku z klockiem) było tyle rdzy, że blokowała przesuwanie się klocka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia też prowadniki zacisku pracujące w jarzmie, czy nie mają nadmiernego luzu, lub nie są zapieczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Wszystkie zaciski są po regeneracji - demontaż, piaskowanie, malowanie proszkowe, poza tym wymienione zostały wszystkie tłoczki x4, prowadniczki tył, smary oraz wszystkie gumy/uszczelki

tak to wygląda na zdj:
34045731_1784085088352346_5930104587317936128_n.thumb.jpg.d3a43c5636792d704cba43a06a06b2fa.jpg33964153_1784085121685676_7597634874169622528_n.thumb.jpg.88a439ee6692dbaa9e4d371ae95898d0.jpg

przód:
34121309_1784098481684340_2261599752233680896_n.thumb.jpg.77cdd5c9d2aa2de9320c9ffe02d17991.jpg34091861_1784098205017701_8507964286457348096_n.thumb.jpg.5a20df77d9dcb1eb54eb00ecf4891834.jpg

lewy tył:
33922844_1784098418351013_859312781428523008_n.thumb.jpg.af7c4e84a3cdb949cefb791a3eaa2729.jpg

prawy tył:
33984488_1784098091684379_5858051971147104256_n.thumb.jpg.79a18bd5992cd6e2d3b97f58c803d17a.jpg

jest szansa że jest to spowodowane zbyt dużą lub zbyt małą ilością smaru w prowadnicy zacisku?

Edytowano przez Adamerio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy lekko chodzi zacisk na prowadnicach i czy klocek ma luz w zacisku, może przy tym malowaniu poszło gdzieś minimalnie za grubo farby i blokuje.

Ładnie to wygląda ,ale nie wiem czy nie przesadziłeś z malowaniem powierzchni  roboczej tarczy ,przez to zanieczyściła się powierzchnia robocza klocka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tarcze fabrycznie już w pudełku były pomalowane w całości^^  Sprawdzę jutro i dam znać^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

linki od ręcznego mogą być problemem albo zla regeneracja tylnych zaciskow pojedź na skp na sprawdzenie siły hamowania tył 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×