Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam. Po wyciągnięciu akumulatora i montażu go z powrotem mam problem z obrotami na biegu jałowym, tzn włączam samochód obroty niby ok.1000 ale po dodaniu gazu obroty spadają tylko do 1500 i tak wachają się do 2000, po włączeniu klimy dochodzą nawet do 2500, w czasie jazdy po wysprzęgleniu jest to samo.  Przepustnica i szczelność sprawdzona, błędów brak , jedyne lekarstwo to odłączenie wtyczki od regulatora napięcia .

Regulator w tamtym roku z racji końca szczotek był wymieniony na firmę AS, ładowanie 14.3 trzyma cały czas . Czy po odpięcia wtyczki od niego powinien wyskoczyć jakiś błąd np o braku ładowania?

Edytowano przez krisy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kłopoty z obrotami na biegu jałowym po odłączeniu akumulatora to sytuacja analogiczna jak z adaptacją przepustnicy po jej czyszczeniu czy wymianie;

1/ Przed wymianą/czyszczeniem przepustnicy należy odłączyć akumulator, aby komputer zapomniał ustawienia na starej przepustnicy.

     Po wymianie przepustnicy i podłączeniu akumulatora, komputer będzie widział nową przepustnice i do niej będzie się ustawiał.

2/ Adaptację przepustnicy można wykonać za pomocą ;

     a/ włączając i wyłączając zapłon ;

          - odpal kilka razy sam zapłon, odczekaj chwile, następnie odpal silnik, obroty mogą być podwyższone,

         -  po zgaszeniu silnika, odpal kilka razy sam zapłon, ( obroty powinny spaść poniżej 1000) i nie wciskając gazu nagrzewam silnik 

            do momentu włączenia wentylatora,
         -  zrób rundę ze 2-3 km i ciesz się stabilną pracą silnika na biegu jałowym,

     b/ CLIP-em przyuczyć przepustnice w komputerze wtrysku,

     c/  jeździć bez kalibracji i komputer sam po przejechaniu max 300 km zorientuje się, ustabilizują się obroty na właściwym poziomie,

     d/ jeżeli obroty nie ustabilizują się, wymaga to w większości przypadków wymianę przepustnicy na oryginał. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica była przyuczona , problem jest dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×