Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tobek

Megane IV phI [WAŻNE] Pęknięcia lakieru/blachy na obu drzwiach

Recommended Posts

Chyba troszkę przesadzasz. Renault czy nie Renault, kupili nowe samochody nie na Aliexpress od chinola, tylko od (podobno) szanującego się producenta aut, wydając na ten cel sporą kasę, być może wspierając się upierdliwym kredytem. Sam byś reklamował głupi telewizor kupiony za powiedzmy 2k, jakbyś znalazł na obudowie wyszczerbiony plastik, wściekły, że kupiłeś coś nowego, a dostałeś jak używkę powystawową... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie zrobiłbym tego bo niestety ale oglądam co kupuje 

mam megane iv oraz scenica iv na placu - francja i niemcy i nie widze takich mankamentów

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@sadisticescape to, że Ty takich pęknięć nie posiadasz to nie znaczy, że dziesiątki tysięcy innych wyprodukowanych modeli takich nie posiada. Kupując nowy samochód, który pod każdym względem jest wyidealizowany przez producenta jak również dealera z góry każdy z klientów jak również obsługi sprzedażowej zakłada, że auto jest bez jakichkolwiek wad. Podczas odbioru samochodu nie ważne ile godzin, osób i specjalistów oglądałoby samochód, nikt nie jest w stanie wychwycić wszystkich niedoskonałości nowego samochodu - o ile takie istnieją - a jak widać istnieją. Niestety widzę, że chyba nie do końca masz świadomość jak zakup samochodu, czy czegokolwiek innego za olbrzymią ilość gotówki powinien wyglądać. Przykre to jest i w zasadzie niestety na Twoją niekorzyść w kolejnych życiowych wyborach.

@MarcinDe mówisz, że jeśli naprawa jest realizowana na poczet gwarancji to samochód należy się zawsze. Masz jakieś informację, którymi można by się posiłkować w rozmowie z DKK Renault ? Zapis w gwarancji? Bo nie dotarłem do tego jeszcze, dziś będę przeglądał te dziesiątki stron papierów od dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapisy w gwarancji mówią że auto z assistanse renault należy Ci się wówczas jak je zholuja do warsztatu. Jak dojedzie na kołach to nie należy się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@LTar dzięki za rzeczową odpowiedź :) Jakby udało mi się coś wytargować od DKK Renault to dam znać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na stronie renault masz warunki gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadistic wiesz co nawet mi się nie chce w Twoim tonie odpowiadać - bo szkoda mi słów.

 

Jak kupuję cokolwiek - nawet głupią myszkę komputerową (za 20pln) to ona ma spełniać swoje zadanie i być w stanie nowym i nie rozpadać się po kilku miesiącach użytkowania.

Jeśli ty nie lecisz z nowym telewizorem który po wyjęciu z pudła ma uszczerbiona obudowę to tylko takich klientów mieć - co wydają kasę i nie mają żadnych żądań.

Zapraszam do mnie - sprzedam Ci laptopa z zarysowaną matrycą (nowy- wada fabryczna) - przecież nie będziesz reklamował bo to taka pierdoła.

 

Każdy kto kupuje samochód (i kij jakiej jest marki), wydaje ciężko zarobione pieniądze oczekuje że ten samochód będzie OK, a nie pękał, skrzypiał, obcierał się (słynna klapa MIV) w przeciągu roku użytkowania. Chyba że Tobie kasa rodzi się na drzewach - to możesz robić z nią co chcesz, a nie obrażaj ludzi na forum.

Akurat kolega Tobek napisał że auto ma miesiąc - to to już jest granda.

Słyszałem że Renault chce aspirować do marki premium :mrgreen: - śmiech na sali.

 

Co do napraw gwarancyjnych - nie wiem jak jest u Was, ale ja za każdym razem dostaję auto zastępcze (no chyba że nie chcę go) - wymieniali podsufitkę - dostałem nawet nie wspominając o tym, jak robili zawias z tyłu - to samo, jak regulowali klapę tylną identycznie.

Jedyny przypadek że nie dostałem to jak oddałem auto na przegląd roczny - ale to normalne bo takie są warunki. Chociaż niektóre marki nawet wtedy dają zastępczaka (dużo zależy od konkretnego salonu).

Edytowano przez MarcinDe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie marka daje a salon. Duży salon, czasami sieć salonów ma pojazdy zastępcze. Ja też zawsze mam ale w Oplu zawsze kręcili nosem i rzadko dawali.

P.s. często nie tak ważne jest jaki kupujesz samochód a gdzie. I to u mnie się sprawdza. Opinia dealera u którego serwisuje auto

 10 lat temu bym nie pomyślał o renault a teraz wiem jak dobry jest salon w moim mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i tak jest, ale jak pracowałem jako handlowiec w Citroenie to było odgórne polecenie od PSA Polska, że klient na czas naprawy gwarancyjnej ma dostać auto zastępcze.

I rzeczywiście czasami był z tym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że macie doświadczenie już z tymi sytuacjami. Jeszcze nie dzwoniłem do DKK Renault, ale jak uda się coś wynegocjować to napiszę Wam. Ogólnie kupowałem w Pietrzaku w Katowicach swoje MIV i jest to olbrzymi salon nie tylko Renault, ale także Dacia, Maserati, Ferrari itd. Renoma od ponad 20 lat i całe województwo salonów. Tutaj nikt mi nie powie, że mały i nieznany salon :) Z czego wynika niechęć i kategoryczne odmówienie samochodu zastępczego? Nie wiem. Może chodzi faktycznie o dużą ilość samochodów w kolejce do naprawy, albo tak jak ktoś wcześniej wspomniał o zapis w gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma pęknięć na drzwiach ale za to jest na łączeniu słupka z dachem...

IMG_0022.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego Tobek jak zakończyłeś temat pękniętego lakier na wewnętrznej stronie drzwi ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Sprawa zgłoszona do renault. W Serwisie powiedzieli że to podlega pod reklamacje. Czekam na odpowiedź Renault Polska....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...