Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Witam, mam problem z Meganką III, to moja 3-cia Renówka i to samo miałem w Lagunie I i Megane I. Otóż po skręcie kierownicy w lewo nie wraca do punktu zero zostaje przechylona i auto jedzie w lewo. Z prawej strony odbija za to dość mocno nawet chyba aż za bardzo. Poza tym występuje  lekkie ściąganie w lewo i setki korekt toru jazdy przy jeździe na wprost.Problem pojawił się po wymianie sprężyn. Zostały wymienione 2 sztuki sprężyn z przodu, sworznie wahaczy i 3 razy była robiona geometria. Wszyscy mechanicy rozlozyli ręce, nawet Aso nie jest w stanie postawić diagnozy poza wymianą przekładni. Meganka ma 104 tys przebiegu. Wszystko było idealnie do momentu kiedy pękła jedna sprężyna i trzeba było wymienić i teraz cuda. Dodam że sprężyny zostały założone oryginalne sworznie też. I 3 razy geometria 3D. Przy Lagunie I i Megane I już się poddałem. Cieszyłem się że III była idealna i masz. Polecacie kogoś w województwie małopolskim kto to ogarnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A łożyska w kolumnach zostały wymienione na nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik  stwierdził że są idealne i nie ma potrzeby ich wymiany,niestety ale jak się uparl to stwierdził że nie i kropka a w sumie szkoda bo wszystko było rozebrane i koszt łożysk niewielki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia możliwość - nieprawidłowa praca jarzma zacisku po wykluczeniu opon, o których coś powiedziałaby geometria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zostały wymienione amortyzatory, łożyska plus poduszki kolumny, przeguby sworznie. Ustawiona na nowo geometria...i dalej jak było tak jest.:41_pensive: porażka. Na zimowym komplecie kół też nic nie pomogło Nie da się z tym nic zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprostsza rzecz. Podnieść przód samochodu na koziołkach, opdalic i wrzucić na jedynkę. Sprawdzić, czy obydwa koła obracają się z tą samą prędkością. Blokowć ręcznie jedno koło i na przemian obserwować, żeby wyeliminować mechanizm różnicowy skrzyni biegów i zaciski hamulcowe.

Jeśli tu będzie dobrze to pozostaje tylko elektryczne wspomaganie kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam geometrię 3D Hunter , poszukaj warsztatu wyposażonego w to urządzenie. Niech dobrze przyjrzą się tylnej belce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli problem powstał po wymianie sprężyn to tam bym szukał jego rozwiązania.

Ostatnio słyszałem dużo złych opinii na temat sprężyn KYB. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

geometria 3d hunter zrobiona godzinę temu w krakowie....jeszcze gorzej jak było...teraz to już wogóle jest źle. Na razie zostaje jak jest trudno, poszło kupe kasy, jak będzie czas to chyba jednak zamówię jakieś inne te sprężyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×