Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

W dniu 14.11.2021 o 22:00, bakunda napisał:

A konfiguracja nie powinna być zapisana w twardej pamięci i nawet przy braku zasilania nie powinno wgrać ustawień tych co były?

Tak powinno być, odłączenie akumulatrora nie powinno zmienić ustawień radia. Chyba coś w samym radiu nie teges.

16 minut temu, szwagier24a napisał:

W tych samochodach ładowaniem zaczyna się kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu silnika.

No bez przesady :D Trzy, cztery sekundy to max.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie brak ładowania jest dopóki obroty są podwyższone.  Przy tych temperaturach trwa to bardzo długo. 

Wiem, że to nie na temat, ale kwestie zużytego akumulatora w tych autach są nie mal 0-1. Albo trzyma napięcie (niska rezystancja wewnetrzna) albo spada napięcie w sieci i np silnik gaśnie.  Ładowaniem akumulatora w tym przypadku nie wiele daje.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szwagier24a napisał:

W zasadzie brak ładowania jest dopóki obroty są podwyższone. 

Z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy ale co powoduje, że jest brak ładowania? Trzy sekundy po uruchomieniu alternator wytwarza napięcie ok. 14,8 V a jak wiadomo  jest na stałe połączony z akumulatorem. W alernatorze jest regulator napięcia ale nie ma w nim regulatora ograniczającego płynący prąd do akumulatora. Kilka sekund po uruchomieniu moc pobierana przez alternator wynosi około 1,8 kW-2 kW, później spada w miarę nagrzewania silnika. 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki samochód. Zamiast zapalniczki mam voltomierz. Po uruchomieniu, dopóki obroty są podwyższone napięcie jest w okolicy 12 V - w sensie mniej niż ponad 12 V, zwłaszcza teraz jesienią. Nie bez powodu akumulator przy silniku 1.33 ma 70 Ah a w 1.0 60 Ah. O prądzie rozruchu nie wspomnę - jak dla diesla.

  • +1 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszemy o dwóch różnych samochodach, ja o M III a Ty posiadasz M IV i pewnie masz z systemem ESM i tam tak może być :-)  Dzięki za nakierowanie<ok> bo u mnie nigdy takiego czegoś nie było, od razu ponad 14 V.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.11.2021 o 12:21, aniewa napisał:

Tak powinno być, odłączenie akumulatrora nie powinno zmienić ustawień radia. Chyba coś w samym radiu nie teges.

Właśnie jakies cuda miałem, bo najpierw, jak uruchamiałem to nie było loga renault i nie było ustawień dotyczących pojazdu. Jak miałem juz 2 takie same z siebie powrót do  ustawień fabrycznych to wymusiłem mu tez powrót do ustawień fabrycznych ale miałem problem z aplikacją launcher3,ale robiąc kolejny raz ustawienia fabryczne działa na chwilę obecną poprawnie, ale nie instalowałem jeszcze żadnych aplikacji

Edytowane przez bakunda
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!