Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

koszarki

Megane III phI Wymiana filtra paliwa (1.9dci) - odpowietrzenie

Recommended Posts

Witam

Nurtuje mnie jedna sprawa, wymiana filtra paliwa polega na zamontowaniu nowego, podłączeniu przewodów paliwowych i podgrzewacza. Następnie za pomocą pompki (gumowa gruszka) wlewamy paliwo do filtra. Pompujemy aż 'gruszka' będzie twarda. Tak informacje są w internetach.

Ale zaraz zaraz..., co się dzieje z powietrzem które jest w filtrze? Układ jest zamknięty, zatem powietrze z filtra zostaje wypchnięte przez paliwo i wędruje sobie do pompy. 

Czy dobrze myślę?

Czy nie lepiej podpiąć tylko przewód 'dolotowy' paliwa do filtra, napełnić go paliwem za pomocą gruszki a kiedy zacznie ono wypływać wylotem, podpiąć drugi przewód? Co sądzicie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co kombinować. Podpinasz wszystkie przewody, trochę podpompujesz i odpalasz auto. Nie raz robiłem to w 1.5 dci i nie było żadnych problemów. No chyba, że gruszka niesprawna to wtedy trochę gorzej. Teraz przy 1.6 dci nie mam gruchy więc nie ma co pompować. :rolleyes:

20 minut temu, koszarki napisał:

Układ jest zamknięty, zatem powietrze z filtra zostaje wypchnięte przez paliwo i wędruje sobie do pompy.

a z pompy do zbiornika paliwa i tam zostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×