Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

baggick

Megane III phII Przekładka silnika h5f408 w miejsce h5f400

Recommended Posts

W silniku 1.2 tce mojej megi wypalił się tłok i został uszkodzony cylinder. Mam możliwość zakupić silnik od Meg IV 1.2 tce h5f408. Kalkuluje że taniej mnie wyjdzie wymiana niż naprawa tego silnika tylko proszę o poradę czy silnik z oznaczeniem h5f408 będzie pasował w miejsce h5f400?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się nie opłaca... teraz... może celuj w f4r 870 albo f4r 872 ? Musisz chyba porównać wejścia korektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy się opłaca to rzecz względna. Ja chcę wymienić sam słupek. A jak bym chciał f4r to już muszę kupić cały kompletny i co wtedy z przeglądem diagnostycznym. To już zupełnie inna pojemność 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Cały silnik 870 czy 872 kupisz za 2,5 tyś, w dowodzie zawsze może zostać tyle co było :) Wg mnie to oznaczenie które podałeś - będzie pasować

Edytowano przez LiszoGT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, baggick napisał:

i co wtedy z przeglądem diagnostycznym.

Nic pod warunkiem, że przebiegu na desce nie zmienisz. Jak zmienisz pojemność musisz zgłosić do TU żeby przeliczyli nową składkę jak pojemność będzie wyższa (nawet jak będzie mieścić się w przedziale obecnym lepiej zgłosić fakt wymiany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy,

czy operacja swap’u silnika H5F sie udała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko się powiodło. Drugi silnik dal nowe zycie w mojej megIII. Zrobilem już na nim ok 15tys km. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki. Ja w przyszlym tygodniu bede robil taka sama operacje;)

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy jakich przebiegach wystąpiły awarie i czy soft był orginał czy po tuningu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okolo 95k km. Auto bez zadnych modow

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak dla informacji. Kupiłem MIII z importu z przebiegiem 60 tys. km. W moim przypadku. do 100 tys.km miałem niewielki pobór oleju (ok. 0,5l na 10tys km). Po przekroczeniu nieco ponad 105 tys silnik padł. Nie wgrywałem żadnych modyfikacji. Na nowym silniku pobór oleju jest niezauważalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

<ok> oby służył jest jakaś różnica w pracy,mocy silnika?

Edytowano przez ROBRAT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...