Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki, w sedanie lift jeszcze przed nami. Myślę, że dopiero w połowie roku 2021 będzie dostępny, nastąpi zmiana silników bo 115 tce będzie miał 1.0 pojemność a 140 tce będzie jak teraz 1.33. tyle, że cena ok. 10 000 w górnej pójdzie. W standardzie całe ledy i małe zmiany kosmetyczne plus nowy system info. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W styczniu do odbioru już można zamawiać, tak mi mówił handlowiec, dlatego byłbym zdziwiony że masz już polifta. Szkoda że nie poczekałeś, te 10 tyś różnicy gubi się w dodatkowym wyposażeniu i innej jakości wnętrza no a przede wszystkim w tym że masz nową linię wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś w tym jest ale siedziałem w kombi i htb po lifcie. Nie jest to mega różnica a materiały te same w srodku. Fajny jest nowy mysens ale ja korzystam z android więc inne bajery niż nawigacja są zbedne. Pisząc 10 000 tysi różnicy to tak sobie napisałem, że może udałoby się coś na wyprzedaży kupić za 85000. Ale nominalnie to cena wyjściowa będzie ponad 100 000 tys wersja intens 140 tce z wyposażeniem jakie mam teraz a to przesada. Znowu auta zdrożeją w styczniu przez wltp 

Pewnie bym się zawahał i nie kupił bo sknera jestem :) 

Cena 75 000 jaką dałem to mnie cieszy a rabat 17600 zł. Dostałem.

Po za tym auto musiało być białe tak jak to poprzednie, żeby nie rzucać się w oczy ze zmieniłem :) życze udanych zakupów i bezawaryjności !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem.

Auto jest bardzo ładne, sedan to mój typ nadwozia dopóki taki będzie innego nie rozważam. Oglądałem Corolle ale to nie to, nic mnie tam nie urzekło ;p. Felga 18 może mało praktyczna ale wygląda. Może za 2 lata po lifcie z edc. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez turbo nie ma zabawy. Lepsze R3 niż zbyt wolno ssące R4

Na dobrą sprawę to 1.33 nie jest zbyt skomplikowanym silnikiem w porównaniu do konkurencji - nie ma odłączanych cylindrów, skomplikowanych pomp.

W porównaniu do K4M szybciej się rozgrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.9 tce w porównaniu do 1.0 jest duża różnica [ w spalaniu na minus], ale żeby je pchać do Megane.... z 1.2 TCE mieli wersje 100km przez jakiś czas, a silnik 1.33 115km i 140km to praktycznie ta sama konstrukcja różniąca się mapą - pytałem czy po znajomości na lewo nie można podkręcić, ale mają niby zablokowane w komputerach, podobno VTECH to można zrobić.

 

Może 1.0 jest tańszy bo pewnie nie będzie musiał mieć GPF...

Edytowane przez dalselv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pitrek napisał:

Podobno PSA ma fajne R3

 

1.2 puretech są fajne, jeździłem C2, C3 i Cactusem w różnych konfiguracjach, bardzo przyjemne z turbo, gdyby nie weszło 1.33 to był brał Aircrossa 2 lata temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma świecie silnika 3 cylindrowego, który by fajnie pracował. 1,2PT pracuje równo, ale nie fajnie.

No i ma apetyt jak każde małe turbo - masz lekką nogę pali 5,5, masz normalną pali 8, masz cięższą powyżej 10.

Jeździłem ze 3 m-ce 208 1,2 - szału nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem megane 1.3 115, 20 000 km. Spalanie z całości 6.2l.

Praca w Warszawie, blisko 50% to miasto w tym roku jest luźniej bo wirus.

Oczywiscie nie ścigam sie od swiatel do swiatel bo nie ma jak w korku. Ale wynik jest ok. Kolega z firmy autor hybryda 5.5 litra spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, MarcinDe napisał:

Nie ma świecie silnika 3 cylindrowego, który by fajnie pracował.

 

Wiadomo jak ktoś nie lubi tyrkotania to się "zesra" w tej kabinie :D Mi nie przeszkadza, a jeździło się tym na pewno żwawiej niż MIV 1.2, tylko to były te przed normą 6dTEMP chyba.

 

Nie miałem okazji jeszcze jeździć fordowskim R3 ani toyoty, a jestem ciekaw jak chodzą te "wartzburgi" w porównaniu do 1.0 TCE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zajebiście brzmi, jak moja kosiarka do trawy (chociaż ona po ostatnim przeglądzie chyba brzmi lepiej).

 

fajnie to brzmi moje 300C 5,7 HEMI.

 

No ale jak to mówią "jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki" :D

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!