Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Śwatła do jazdy dziennej pełny led- kończą żywota


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jeżdżę od 3 lat Megane IV rp 2016 wersja intense. Dzisiaj zauważyłem, że w lewej  lampie przedniej boczna listwa oświatlenia led świateł dziennych słabiej świeci. Prawdopodobnie następiło/ lub jest w strakcie wypalenie- uszkodzenie tej listwy. Prosze o informacje, czy jest możliwość naprawy/ wymiany uszkodzonej listwy czy też wiąże się to z wymianą całej lampy.

 

Serdecznie dziekuje za wszylkie informacje.

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniasz całej lampy tylko moduł świateł dziennych. Na czerwono masz zaznaczone na którą stronę jest przeznaczony moduł a na niebiesko diody które odpowiadają za świecenie dziennych i postojowych.

drl megane iv.bmp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czyli moduł ten można wymienić bez wyjmowania lampy?

U mnie nie świeci się dolną część wąsa czyli jego połowa. Górna część świeci.

Żeby to naprawić trzeba kupić cały ten moduł za 600zl?

https://allegro.pl/oferta/modul-led-jez-renault-megane-iv-260555097r-lewy-8108473618

Za tyle to można cała lampę kupić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych lampach dzienne działają na zasadzie podobnej do światłowodu, pseudo światłowody są podświetlane diodami z przetwornicy ''jeż''. Dziwny objaw jak na uszkodzenie przetwornicy. Może być tak że dioda wypaliła, wytopiła światłowód, widziałem taki przypadek. Wtedy światło jest słabsze i ma bardziej ciepłą barwę. Oczywiście mogę się mylić i może to być uszkodzenie przetwornicy. Trzeba wyjąć lampę i to sprawdzić.

Dnia 2.10.2019 o 10:44, Fanmil napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: