Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

darco

Megane IV phI Śwatła do jazdy dziennej pełny led- kończą żywota

Recommended Posts

Witam.

Jeżdżę od 3 lat Megane IV rp 2016 wersja intense. Dzisiaj zauważyłem, że w lewej  lampie przedniej boczna listwa oświatlenia led świateł dziennych słabiej świeci. Prawdopodobnie następiło/ lub jest w strakcie wypalenie- uszkodzenie tej listwy. Prosze o informacje, czy jest możliwość naprawy/ wymiany uszkodzonej listwy czy też wiąże się to z wymianą całej lampy.

Serdecznie dziekuje za wszylkie informacje.

Darek

Nie wymieniasz całej lampy tylko moduł świateł dziennych. Na czerwono masz zaznaczone na którą stronę jest przeznaczony moduł a na niebiesko diody które odpowiadają za świecenie dziennych i postojowych.

drl megane iv.bmp

@kamykxp  dziękuję za podpowiedź

Czyli moduł ten można wymienić bez wyjmowania lampy?

U mnie nie świeci się dolną część wąsa czyli jego połowa. Górna część świeci.

Żeby to naprawić trzeba kupić cały ten moduł za 600zl?

https://allegro.pl/oferta/modul-led-jez-renault-megane-iv-260555097r-lewy-8108473618

Za tyle to można cała lampę kupić :)

Dnia 19.06.2019 o 22:40, darco napisał:

Witam.

Jeżdżę od 3 lat Megane IV rp 2016 wersja intense. Dzisiaj zauważyłem, że w lewej  lampie przedniej boczna listwa oświatlenia led świateł dziennych słabiej świeci. Prawdopodobnie następiło/ lub jest w strakcie wypalenie- uszkodzenie tej listwy. Prosze o informacje, czy jest możliwość naprawy/ wymiany uszkodzonej listwy czy też wiąże się to z wymianą całej lampy.

Serdecznie dziekuje za wszylkie informacje.

Darek