Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
Tytus96

Megane III phI Awaria . Co to może być ?

Recommended Posts

Cześć mobile .  Jestem tutaj nowy, kierowca dużego i małego , więc na starcie proszę o wyrozumiałość i pomoc jeśli ktoś jest w stanie pomóc .  Zwracam sie do was bo juz nie wiem gdzie szukac pomocy ... Renault Megane 3 coupe 1.5 dci DZ0B0 .. 78 kW . Problem : przprzy jeździe w mieście przy niskich prędkościach nic się nie dzieje . Wyjeżdżam na autostradę , auto dostaje obrotów , po paru kilometrach dwa błędy na komputerze , nie ważne czy na tempomacie czy nie . 1. " sprawdź układ wtrysku paliwa " . 2 . "Sprawdź uklad wydechowy " . Kontrolka silnika i kluczyk bez migania , swieci stale . Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu nie gaśnie .  W aucie nie dzieje sie nic nie pokojącego , mocy nie traci , chodzi normalnie . Oddałem auto do salonu renault Anabo w Zielonej gorze . 1 naprawa powiedzieli że możliwe że rura turbo którą idzie od turbiny do chłodnicy bo się pociła . Błędy skasowali . Po mieście miesiąc było ok , wyjechałem na autostradę, auto dostało obrotów, od razu te same błędy .  Znowu auto na serwis .  Druga naprawa , powiedzieli że czujnik regulacji upustowy turbiny - cos takiego , mała pierdulka po prawej stronie przy akumulatorze ( regulator turbosprezarki - elektrozawor ) . Kolejne pieniądze wpompowane i znowu to samo . 2 miesiące po mieście okej , wyjazd na trasę i te same błędy.  Komputer pokazuje że jest przeładowanie turbiny .Teraz mi mówią że to już na pewno gruszka turbiny do wymiany i będzie wszystko już ok . Kur*a , za gruszke z wymiana ponad 900 zl . Zostawilem u nich juz prawie 2 tyś ... szlak mnie trafia że daje auto do serwisu renault , A oni nie potrafią zdiagnozować usterki...  Nazwa bledu na komputerze u nich - DTC226321 - obwod doladowania ,oraz DTC 1525F3 -zgodnosc inf .multipl.dla reg/ogr predk .   Na pomiarach - CISNIENIE DOLADOWANIA - 3104 mbar , a zalecane - 2644 . Czy ktos jest w stanie pomóc co to może być ? Może miał podobny problem ?  Z góry dzięki wielkie za info i pomoc bo nie wiem co robić .  Czy jeździć .  Czy nie jeździć .  Czy oddać im auto znowu i pompowac kase w tą gruszke czy nie . Żeby znowu nie utopic pieniedzy i bedzie to samo . Z góry dzięki .  Czekam na odpowiedzi 

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku auto?

Czy ma fap-a?

Czy dużo jeździsz po mieście lub na krótkich dystansach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2009 rok , 160 tyś przebieg .  Tak , więcej jazdy jest po mieście .  Nie wiem czy ma fap-a ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Tytus96 napisał:

Druga naprawa , powiedzieli że czujnik regulacji upustowy turbiny - cos takiego ,

mała pierdulka po prawej stronie przy akumulatorze ( regulator turbosprezarki - elektrozawor ) .

Kolejne pieniądze wpompowane i znowu to samo .

2 miesiące po mieście okej , wyjazd na trasę i te same błędy. 

Komputer pokazuje że jest przeładowanie turbiny .

Czy wymieniono ten element?;

2138423290_Elektrozawrturbosprarki.thumb.png.af31e53819620dd2ee999aa3e3cd872e.png

1/ Należy sprawdzić stan ( szczelność, drożność ) wszelkich wężyków ciśnieniowych przy ;

       - turbinie ; vacum pompie; przepływomierzu,

2/ Jak wygląda kwestia zużycia oleju?

3/ Wymienić ;

      -  filtr powietrza,

      -  filtr paliwa na markowy ; mann; knecht; purflux, 

4/ Zapewnić aby nie było pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową.

5/ To jest I - etap naprawy.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że w zielonej górze poziom świadczenia usług przez tamtejsze aso stoi na bardzo wysokim poziomie O_x, a moze to to a może tamto i tak wymieniają części w ciemno licząc na to że kiedyś trafią. Ja bym na reklamację jechał jakoże usterka nie usunięta i wymienione zostały dobre części. Jak nie umieją albo nie wiedzą to niech się zajmą  sprzedażą placków mrożonych a nie naprawami aut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tytus zlap za sztangę gruszki i zobacz czy plynnie chodzi w całym zakresie, bo możliwe że masz zapieczone kierownice w turbie.A jak tu będzie ok, to jak wyżej Andrzej pisał szczelność wężyków do gruchy (możesz ściągnąć i przy 3tyś.obr. przyłożyć palec czy zasysa) i grucha czy nie dziurawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...