Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Jak już coś chcesz kupić to z czystym sumieniem polecam taki zestaw ,który ja osobiście użytkuję i złego słowa nie powiem . Jak masz drugą markę samochodu to dokupujesz drugą licencję na daną markę za jedynie 100 zł .Godny polecenia sprzęt diagnostyczny https://maxiecu.com/produkty/samochody-osobowe/

Edytowano przez stryjek998
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widać to nie obsłuży M III. Według minie dużo lepszy i darmowy zarówno dla M II i M III jest ddt4all. Kupujesz tylko ELM 327 i instalujesz darmowy DDt4All . Zrobisz to samo i albo i więcej. I nie jest jak pisze sprzedający cały spolszczony. Jeżeli chcesz używać do M I to można zaryzykować.

  • +1 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, pbet napisał:

Szkoda kasy na Maxiecu do MIII. Analizowałem. Kasa w błoto, praktycznie zerowa funkcjonalność.

Mocne słowa jak na kogoś, kto kupił sobie Clipa i nie używa, tylko jeździ na Clipa do innych :mrgreen: Ja ostatnio robiłem Maxiecu konfigurację zegarów w MIII. Dodam, że nie udało mi się to przy pomocy Delphi. Wywaliło mi też błąd Airbaga - Maxiecu pokazał dokładnie w którym miejscu był problem. Naprawiłem sobie sam. Więc może nie da się zrobić wszystkiego co można Clipem, ale dla mnie to dobrze wydane 450 zł.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jottar używam do tego do czego chciałem czyli do odczytu błędów i podglądu parametrów kiedy potrzebuję. Od ręki i bez opłaty. To był jedyny cel mojego zakupu i nigdy nie miałem zamiaru eksperymentować. U mechaników naprawiam, a że oni także podłączają Clipa przy robocie to już inna sprawa. 

Swój post opieram na analizie listy zgodności Maxiecu z modułami / uprawnieniami w MIII (w moim roczniku i wersji) i kilkukrotniej korespondencji z tą firmą. Może coś zmienili. To było ponad rok temu.

Edytowano przez pbet
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jak potrzebujesz interfejsu tylko do odczytu błędów, to tym bardziej nie rozumiem dlaczego uważasz, że MaxiEcu jest bezużyteczny. Odczytasz i skasujesz nim każdy błąd, jeszcze nie trafiłem u siebie też na żaden moduł, z którym nie mógłbym się połączyć.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, stryjek998 napisał:

Godny polecenia sprzęt diagnostyczny https://maxiecu.com/produkty/samochody-osobowe/

Tylko cena podchodzi pod clipa 200 ojro jak dla mnie  wybrał bym clipa,na te kilka sprawdzeń w roku czy wykasowanie błędów za samo oprogramowanie z kabelkiem za drogo

dlatego pytałem o tamto niecała stówa jeszcze do przyjęcia

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do MII lub SC II lub starszych modeli renault to warto dać tę stówkę tym bardziej, że praktycznie wszystko jest po polsku. Co do odnośnie M III to warto zapytać sprzedawcę czy obsługuje te modele. Z tego co wiem to DDT2000 nie obsługuje MIII. Tak jak wcześniej napisałem do M III najlepszy darmowy jest DDt4all lub płatny Maxiecu do odczytu lub kasowania błędów. W porównaniu z M II maxiecu w M III robi dużo mniej w konfiguracji. Obecnie jest stosunkowo drogi ale za to ma możliwość rozszerzenia do dowolnej marki za niewielkie pieniądze w stosunku do clipa który jest ukierunkowany praktycznie tylko na jedną markę.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam maxiecu i coraz mniej z niego korzystam. Miałem sytuację gdy nie radził sobie z poprawnym odczytem błędu a co za tym idzie miał problem z skasowaniem tego błędu . Sprawa zgłaszana kilkakrotnie do twórców oprogramowania .Dość ciekawie wygląda Renolink niestety nie jest po polsku.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Xior napisał:

Tylko cena podchodzi pod clipa 200 ojro

Ja kupiłem od autoryzowanego dystrybutora za 450 zł. do Renault + 100 zł. za dodatkową markę (chciałem jeszcze do Forda żony). 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, walba napisał:

Sprawa zgłaszana kilkakrotnie do twórców oprogramowania .

 

Ja osobiście nie mam z nimi żadnych problemów. Używam maxiecu jak jeszcze kosztował około 250zł czerwiec/2016. Był problem z komunikacją to mail z logami do producenta i od następnej aktualizacji było ponownie wszystko okej. 3 miesiące temu padł interfejs, napisałem do działu wsparcia przesyłając logi. Po wysyłce do nich interfejsu przysłali nowy. Także ja jestem zadowolony. M2 czy M3 nie ma żadnych problemów z komunikacją. Adaptacje, testy działania oraz wykresy urządzeń do diagnozy jak najbardziej działają

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Mam także m3 ph1 jak autor. Z podanego linku urządzenia się nie podepnie. Jak autor jest trochę kumaty w komputerowych aplikacjach itp. To najlepszym rozwiązaniem elm i d4all lub pyren+ dd sxcreens. Można się zmieścić w 50 zł a spore są możliwości.

Edytowano przez bardok85
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Kumple, czy warto kupić coś takiego? Nic u mnie nowego nie ma, nic się nie psuje, jeżdżę spoko, ale na przyszłość np. do wymiany wtryskiwaczy (zakodowanie)? https://allegro.pl/oferta/renault-dacia-interface-zamiennik-sonda-can-clip-8337661890 Czy to szkoda kasy?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!