Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
qsza82

Megane II phII obroty po odpaleniu 1tyś póki silnik zimny po dodaniu gazu auto się dławi obroty spadają do 500 ale nie gaśnie

Recommended Posts

Witam od kilku dni mam taki problem zaraz po odpaleniu auta obroty wchodzą na 1tyś gdy tylko dotknę gazu aut zaczyna się dławić obroty spadają do około 500 ale silnik nie gaśnie całkiem. Po przegazowaniu obroty nadal utrzymują się na poziomie 1tyś. Auto jest mułowate dopóki silnik się nie rozgrzeje i obroty nie spadną do poziomu 750. Po przejechaniu kilkuset metrów wszystko jest juz ok. Ktoś ma pomysł co może powodować takie objawy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, qsza82 napisał:

zaraz po odpaleniu auta obroty wchodzą na 1tyś,

gdy tylko dotknę gazu aut zaczyna się dławić obroty spadają do około 500, ale silnik nie gaśnie całkiem.

1/ Do wymiany ;

       -  filtr powietrza,

       -  świece zapłonowe,

2/ Cewki i świece muszą być czyste i suche,

3/ Do przeczyszczenia;

       a/ przepustnica oraz wymiana oringu,

       b/ map sensor oraz zapewnienie szczelności jego montażu,

       c/ czoła czujników; wału korbowego oraz wałka rozrządu,

       d/ styków elektrycznych ;

            1/ map sensora,

            2/ przepustnicy,

            3/ czujnika temperatury płynu,

            4/ czujników; wału korbowego oraz wałka rozrządu.

  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Czy rozwiązałes problem ???

bo mam podobnie. Auto po odpaleniu i dodaniu gazu zaczyna się dławić. Po wrzuceniu wstecznego obroty spadają do 500-600 i silnik się dławi. Muszę delikatnie operować pedałem gazu aby nie zgasł. Świece i cewki sprawdziłem i wyglądają OK. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik się dławi od nadmiernie  przesuniętego zapłonu - Elektrozawór KZFR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
Dnia 29.12.2019 o 00:16, jabrze napisał:

Silnik się dławi od nadmiernie  przesuniętego zapłonu - Elektrozawór KZFR.

 

 

a mógłbyś coś więcej dodać?

 

Wykręciłem ten elektrozawór za pierwszą cewką i wygląda idealnie. Zero brudu nic nie lata... Po ponownym wkręceniu bez zmian. Silnik po wrzuceniu wstecznego zachowuje się tak jak by miał 50% mocy. Trzeba delikatnie operować pedałem gazu i sprzęgłem aby nie zgasł. 

Edytowano przez bart241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierz na gorącym silniku przesunięcie zapłonu to poznasz jego stan. Jeśli będzie poniżej 3 stopni tzn. że mu nic nie dolega. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.01.2020 o 05:44, jabrze napisał:

Zmierz na gorącym silniku przesunięcie zapłonu to poznasz jego stan. Jeśli będzie poniżej 3 stopni tzn. że mu nic nie dolega. 

 

Dzięki za info. A można to jakoś łatwo sprawdzić ?

Niestety ale nie mam CLIP-a

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy ELM 327 i smartfon. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...