Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Dnia 9.02.2020 o 13:15, Pitrek napisał:

Zamiast cokolwiek kupować najlepiej wyjmij ten który masz i go posprawdzaj. W sumie niewiele masz zdiagnozowane - akumulator wygląda na sprawny. Więc albo styk pradowy w rozruszniku albo faktycznie zawieszone szczotki. Wyjmij go, porozbieraj, wrzuć foty 

@Pitrek Więc dziś dobrałem się do ustrojstwa. 

Powiem tak … Tragedii nie ma, ale nie mogło kręcić skoro 2 szczotek nie było a kolejne dwie na wymarciu... Po wyjęciu się rozpadło... 

Komutator … Hmm… Myślałem, że będzie gorzej. było kilka nierówności ale zeszlifowane równiutko. Wszystko wokoło ładnie oszlifowane papierkiem P1000, mam nadzieję że będzie żyło kolejne pare sezonów. Jutro będzie całość złożona. Przed złożeniem zrobię zdjęcia. Pytanie mam jak daleko mam iść z rozbieraniem tego? Rozkładać dalej? czyli wszystkie te małe ząbki wyciągać? Mam na dole kulkę łożyskową, czy to aby na 100% ma mieć kulkę na której się obraca? a może dwie- jedna na górze a druga na dole? Pytam bo bladego pojęcia nie mam.

Z góry dzięki,

PS 

 

Zdjęcia jutro jak odbiorę szczotki i rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i tak należy działać. Jeżeli szczotki będą na swoim miejscu to już powinno działać. Komutator można lekko przeczyscic żeby nowych szczotek nie bralo na nierownosciach. Jak masz rozebrane to spróbuj dojść do styku prądowego - musi być gdzieś w tej "przybudówce" na rozruszniku ale nie mam pojęcia czy to nie jest jednorazówka - czy da się rozebrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Pitrek a więc okazało się że mam oryginał pod maską. Zmieniłem szczotki ale ku mojemu zdziwieniu nie bylo zamienników ani oryginałów dostępnych. Podejrzewam że to chwyt sklepów żeby płacić za całe elementy i części zamienne. Taki starszy pan Anglik zamknął co prawda zakład ale po znajomości dorobił wszystko i śmiga. Za dwie dyszki czyli 100 zł  przesmarował całość ładnie wcześniej umysł i jest pięknie. 

Mam troche duże ręce więc kiepsko się to wkładało ale jest ok. 

Martwi mnie natomiast inny objaw... 

Gdzieś leci ... chyba płyn chłodniczy... przód i rozrusznik są mokre w łapie gornej mokro od płynu a w zbiorniczku na samym dnie... trasa okolo 700 km. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...