Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
qsza82

Megane II phI Elektrozawór KZFR odłączony

Recommended Posts

Witam, po raz kolejny wystąpiły u mnie problemy z KZFR. Auto nie zawsze odpala za pierwszym razem słychać klekotanie. Mechanik poradził odłączyć elektrozawór sterujący. Po odpięciu wtyczki problem nadal nie ustępuję czy to wyklucza uszkodzenie samego elektrozaworu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na stan KZFR wpływa ;

     1/ rodzaj oleju oraz stan poziomu oleju w misce;

           - warto stosować markowy olej np.;Valvoline Syn Power 5W40 lub 0W40,

    2/ styl jazdy ;

         - po odpaleniu auta należy ;

        - odczekać 15 sekund, celem aby olej rozprowadził się po magistrali i dotarł do KZFR ,

   3/ zużycie elektrozaworu, wpływa na szybsze zużycie KZFR ,

            -A/ elektrozawór zmiennych faz rozrządu nie działa gdy ;

                  -  jest zużyty,

                  -  niewłaściwy stan, jakość oleju,

                  -  uszkodzony czujnik wałka rozrządu,

                  -  uszkodzony czujnik położenia wału,

                  -  uszkodzone KZFR,

1 godzinę temu, qsza82 napisał:

Po odpięciu wtyczki problem nadal nie ustępuję,

czy to wyklucza uszkodzenie samego elektrozaworu ? 

        B/ do kontroli;

                -  prawidłowość ustawienia rozrządu,

                -  kontrola/wymiana czujników wału i wałka,

                -  kontrola stanu KZFR,

                -  kontrola stanu wiązki elektrycznej zaworu sterowania zmiennymi fazami rozrządu,

                  -  kontrola stanu oleju. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednoznacznie - następstwo uszkodzonego zaworu prowadzi do przesilenia koła zmiennych faz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w mojej poprzedniej mego cc 1.6 16v dlugo podejrzewałem zawór, zmieniłem dwa razy, wymieniłem komplet z rozrządem tez bez zmian, okazało nie ze pomimo braku Bledu sonda lambda za katem wariowala od czasu do czasu. tez odpalał słabo czasem obrotynurkowaly zaraz po odpaleniu ale juz opojkims czasie chodziła dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...