Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Cześć, pacjent Megane 3 Coupe 1.4 Tce 2012, 81000km

Podczas przyspieszenia na ciepłym silniku auto wydaje z siebie wysoki metaliczny dźwięk. Czuć również wtedy wibracje pod pedałem gazu. To wszystko dzieje sie w zakresie 2-3tys obrotów. Podczas jazdy ze stałą prędkością, czy zwalnianiu, czy przygazowaniu na luzie nie ma z tym żadnego problemu. Miał ktoś podobne problemy? Z tego co poczytałem w różnych miejscach może to być spowodowane przez osłonę termiczną przy wydechu, która może wpadać w rezonans, albo może być to problem z wlotami powietrza, w najgorszym chyba przypadku może to być coś z turbinką. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę jednak że jak ci drzy pod nogą to coś z układem przeniesienia napędu. W tym silniku występuje koło dwumasowe i to bym sprawdził w 1 kolejności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, JakubLaik napisał:

Podczas przyspieszenia na ciepłym silniku auto wydaje z siebie wysoki metaliczny dźwięk.

Czuć również wtedy wibracje pod pedałem gazu.

Masz mały przebieg ; 81000 km;

    - czy auto masz od nowości?

    - Silniki TCe, są znane z wysokiej kultury pracy i generują bardzo mało hałasu;

           - podczas pracy słychać cykanie wtryskiwaczy Pb,

Pierwsze objawy szalejącego łańcucha to ;

    - głośna praca silnika ( diesel ) ,

    - zarejestrowane błędy synchronizacji zapłonu i inne anomalie,

    - będzie słyszalny wyraźny, niemiarowy odgłos drżącej blachy, przypominający obluzowaną osłonę blaszaną,

    - dodatkowo, dojdą wibracje,

W trakcie jazdy niemiarowy odgłos;

   - słyszalny w kabinie,

   - dochodzący od strony pasażera,

   - nie będzie czuł strat mocy ani podwyższonego spalania,

Na clipie powinno wykazać ;

   - niezgodność na czujnikach położenia dolnego i górnego wałka.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Skoro słuchać tylko przy przyspieszaniu to pewnie jakieś łożysko w skrzyni. Przekładnia i mechanizm różnicowy do rewizji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...