Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Cześć.
Chciałbym sobie zrobić diagnostykę, żeby wykryć ewentualne niedomagania zanim pojadę na stage1.
Z informacji w internecie wynika ze powinienem sprawdzić:
1. Przeplywomierz

2. Korekty paliwa

3. Doładowanie turbo

4. kąt zaplonu

5. temp w dolocie/IC

Do zgrywania logów uzywam Torque. korekta dl term paliwa wynosi 7 z tendencja malejąca podczas jazdy. Chyba ok ?
Doładowanie turbo w szczycie wynosi 0,8bara po przeliczeniu z psi. Czy to jest ok?
Temp w dolocie (intake air temp) 35 gdy na dworze 25, i ok 40 gdy 30+. Nie wiem czy to nie za wysoko?
Nie wiem jak interpretowac kat zaplonu? Timing advance - coś takiego mam zgrane.
I przeplywomierz jak sprawdzic?
Ewentualnie coś innego jeszcze ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...