karol.mm 0 Napisano Listopad 6, 2020 Share Napisano Listopad 6, 2020 Witam nie dawno kupiłem Megane 3 1.6 101 km 150 tys km czasami po zapaleniu auta potrafi gasnąć, czasami trzyma obroty na około 750 i schodzą na 400 , błędów na desce nie widać . Ktoś miał już wcześniej problem podobny do mojego . Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
szwagier24a 60 Napisano Listopad 7, 2020 Share Napisano Listopad 7, 2020 Przepustnica do czyszczenia Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol.mm 0 Napisano 13 Styczeń Autor Share Napisano 13 Styczeń Mam taki problem odpale auto , normalnie odpali zaraz obroty idą na dól i gaśnie czasami muszę 2-3 razy odpalić żeby już chodziła normalnie , a czasami za pierwszy razem ładne trzyma obory video-1610543120.mp4 Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
szwagier24a 60 Napisano 13 Styczeń Share Napisano 13 Styczeń Kzfr. Najlepiej wymienić wraz olejem i zaworem. Temat wielokrotnie omawiany. W momencie rozruchu impulsowo wcisnąć gaz aby nie zgasł. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol.mm 0 Napisano 13 Styczeń Autor Share Napisano 13 Styczeń 8 godzin temu, szwagier24a napisał: Po co mnie przedrzeźniasz Ten silnik nie ma Kzfr REGULAMIN Forum się kłania - Prezes Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
szwagier24a 60 Napisano 13 Styczeń Share Napisano 13 Styczeń No to robi się ciekawie. Poszedłbym w kierunku układu zapłonowego. Upewniam się: napewno nie ma zmiennych faz? Brak charakterystycznego zaworu zmiennych faz obok wlewu oleju? Podana wskazuje na brak zmiennych faz. Co z rozrządem? Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol.mm 0 Napisano 13 Styczeń Autor Share Napisano 13 Styczeń 8 godzin temu, szwagier24a napisał: Po co mnie przedrzeźniasz rozrząd podobno okej , był wymieniany przy około 90 tys , a teraz mam około 149 tys , świecie były wymieniane w lipcu , podobno czujnik położenia wału lub przepustnica (silniczek korkowy ) obd2 żadnego błędu nie pokazało REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7, 5.13 - Prezes Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
jabrze 224 Napisano 13 Styczeń Share Napisano 13 Styczeń Masz silnik K4M 848 o mocy 101KM?. Zgodnie z katalogiem jest zawór sterujący i jest także koło zmiennych faz. W Renault były silniki bez zaworów sterowania, ale posiadały koła. @szwagier24a dobrze Ci podpowiada o domniemanej przyczynie obniżonych obrotów. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol.mm 0 Napisano 13 Styczeń Autor Share Napisano 13 Styczeń 7 godzin temu, jabrze napisał: A mnie po co przedrzeźniasz silnik jak znalazłem k4m p8 , 74kw Jak zobaczyć ze mam zawór sterujący i Kzfr ? REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.13 - Prezes Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
jabrze 224 Napisano 13 Styczeń Share Napisano 13 Styczeń Zaworu sterującego nie ma, co tym bardziej wskazuje na uszkodzone koło. Przedtem trzeba sprawdzić, czy nie ma problemu z ciśnieniem paliwa zasilającego listwę wtryskową. Masz doprowadzenie pod żółtym korkiem. Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol.mm 0 Napisano 13 Styczeń Autor Share Napisano 13 Styczeń (edytowany) 13 godzin temu, jabrze napisał: Po co mnie przedrzeźniasz na pewno ma Kzfr ?, po szukam na aukcjach tego koła i nigdzie go nie ma do mojego silnika REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7, 5.13 - Prezes Edytowano 14 Styczeń przez karol.mm Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.