Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana amortyzatorów, sworznia, zacisku ręcznego + inne naprawy po zakupie auta


Recommended Posts

To są te same zestawy.

Przerabiałem końcówki drążki TRW - słabe- siadały po roku (20 tyś.). Moog'a są jakby "wzmocnione" - większe gałki - porównywałem wymiary do Mahle HD. W oryginale do wersji niesportowych nadwozia z przodu są olejowe. Miałem kiedyś olejowo-gazowe - po 60 tyś. nadawały się do wymiany. Teraz testuję olejowe i uważam, że będą trwalsze. Zwłaszcza, że założyłem nowe sprężyny. Generalnie to przygotowałem sobie całe nowe kolumny - wymiana szybsza, prostsza.

Przy wymianie uwaga na wysuwającą się lewą półoś z skrzyni bo wylewa się olej. Swoją drogą to przy przebiegu 200 tyś ten olej powinien być wymieniony już dwa razy.

  • Like 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z całą sympatią do @omega
 to jest MII. Ona ma zdecydowanie ogólnie słabsze zawieszenie niż MIII, którą Ty jeździsz. Ja zrobiłem sobie kolekcję używanych drążków TRW. Jak założyłem Moog'a to zapomniałem o temacie. Średnice rur amortyzatorów w MII są mniejsze niż w III. MIII otrzymała amortyzatory z MII wersji sportowej. Teraz mam takie u siebie w MII.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!