Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Olej w płynie chłodniczym...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam;

 

Mam wielką prośbę o pomoc w zdiagnozowaniu następującego problemu:

 

W Scenicu pojawił się olej w płynie chłodniczym. I to nie jakieś ślady tylko sporo... Macherzy zrobili mi uszczelkę pod głowicą, sprawdzili głowicę, przemyli układ, skręcili i po chwili od uruchomienia znów pojawił się olej w zbiorniczku wyrównawczym... Ponownie rozkręcili, dali oryginalną uszczelkę, głowica jest cała (ponowne sprawdzenie), blok silnika też, skręcili zachowując wszelkie "procedury", a olej jak się pojawiał, tak znów się zjawił... Gdzie mogło dojść do nieszczelności??? Sugerują mi, że to może być gdzieś w obudowie termostatu - tam gdzie są czujniki... Ale, żeby aż tak "waliło" olejem???

 

Proszę o jakieś wskazówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki z mojej wsi, więc syfu nie chcą sobie narobić i się przykładają... Mają z resztą scenica na wyposażeniu słuzbowym, więc myślę, że francuz nie jest im obcy... Głowica oczywiście była planowana za pierwszym razem, za drugim nie było potrzeby, sprawdzali tylko czy szczelna... Płyn był już chyba 3 razy wymieniany, z resztą taka ilość która się pojawiała nie wskazuje na wymywanie resztek z wycieku tylko na porządną nieszczelność...

Dlatego szukają elementów w których płyn chłodniczy przepływa "razem" z olejem... Stąd podejrzenie obudowy termostatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba jednak to była obudowa termostatu... Po założeniu nowej już olejem nie rzuca... I chyba jednak tam musi płynąć i olej i płyn chłodniczy, bo tam są zamontowane czujniki od jednego i drugiego... Dziś odbieram auto, zobaczymy podczas jazdy czy sprawa z olejem załatwiona... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Mam problem. Mianowicie w pojemniku na płyn chłodniczy zebrał mi się olej i to nawet dużo. W warsztacie gość powiedział mi, że to wina uszczelki pod głowicą. Ma dać mi znać dzisiaj już xD koło godziny 11. Wstępnie robociznę oszacował na ok 400zł. Zastanawiam się czy to czasem nie jest dużo.

Mówił, że z tym jest dość dużo zabawy. Ściągnięcie rozrządu i jakiś tam pierdół ;/ Przepłukanie całego układu... Możecie mi doradzić czy to dużo $$$

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny nie bedę sie wypowiadał. Jednak polecam poszukać na forum podobnych watków, bo z tego co pamiętam, powodem takiego faktu może być też peknięta obudowa termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dostałem PM co do ceny i weryfikacji <ok> Wydaje się być nie wygórowana ale i tak już po fakcie bo mechanik zajmuje się moim autkiem :(

Co do uszczelki i obudowy termostatu to sprawdził też i obudowę. Jest w porządku :)

Zobaczymy po płukaniu czy będzie w porządku :)

 

Pozdrawiam i thx za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!