Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki Megane PhI


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem w mojej megi są tylko głośniki w drzwiach te dwudrożne ale chciałbym zamontowac reszte bo jest puste miejsce z przodu i z tylu . Ale wiaze sie z tym problem poniewaz z tego co wiem do przodu pasują głośniki 130mm . I wiem tez ze z przodu powinny byc głośniki wysokotonowe ale szukałem na allegro i nie widziałem takich . Co z tym zrobic gdzie takie kupic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu proponuję: Pioneer TSG 1048

Z przodu w drzwiach; Pioneer TSG 1348

Z przodu pod oknami jakieś "gwizdki" trzeba sprawdzic dokładnie jakie się zmieszczą i ich głębokość i mocowanie.

Wszystkie są na Allegro

post-1915-1227999258_thumb.gif

post-1915-1227999258_thumb.jpg

post-1-1227999258_thumb.gif

post-1-1227999258_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drzwiach są dwudrożne (tak jak zaproponowałem) Z tyłu tez dwudrożne a z przodu gwizdki czyli wysokotonowe. Mam tak w mojej starej Megance I. I dźwiek jest o niebo lepszy niż w moim nowym aucie gdzie tez jest 6 głośników (niestety nie sprawdzałem jakie) i radio Tuner List ( podobno nowoczesne) Ale własnie bedę zmieniał na moje stare z Meganki I, gdyż radio Philips RC 948 DQR CD które uzywam zamiennie z takim samym ale na kasetę RC 578 DQR ( oba te radia obsługują zmieniarki) jest po prostu lepsze niż Tuner List pomimo, że wyprodukowane przed 10 laty. Pozdrawaim.

 

[ Dodano: 2008-11-30, 00:56 ]

W drzwiach mam seryjne bodajże philipsa Dwudrożne a na przód gdzie jest 130 mm wepchne gwizdki a na tył jakieś niskie tony tak to mam rozumiec ??

 

Coś źle pomierzyłeś. Pod szybą nie zmieszcza się głośniki 130 mm conajwyżej 60 mm.

130 mm mają tsg1348 które mieszcza się w drzwiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze je dokładnie dzisiaj zmierzyc , ale nawet jakby były większe do znalazłem na allegro głośniki dwudrozne boshmana a jak nie to kupie zwykłe gwizdki a na tył dam niskie tony :]

 

[ Dodano: 2008-11-30, 18:06 ]

A co sądzicie o głośnikach Boschman . Bo właśnie takie zamówiłem na tył niskotonowe 300 Watt maxymalnej tylko nie wiem ile RMS . Dzisiaj zmierzyłem i w mojej megi z przodu są 6cm a z tyłu jakies 13 Cm . Więc na przód wrzuce wysokie tony a na tył niskie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: 2008-11-30, 18:06 ]

A co sądzicie o głośnikach Boschman . Bo właśnie takie zamówiłem na tył niskotonowe 300 Watt maxymalnej tylko nie wiem ile RMS . <ok>

 

Co ty piszesz? Jakie 300W? Mam w domu Altusy 140 i jak by nie patrzeć mają ok. 150W. (w tym 3 głośniki a jeden to zmieścił by się tylko na siedzeniu w samochodzie).Firma która pisze że głośnik ma 300W jest niewiarygodna. To tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma która pisze że głośnik ma 300W jest niewiarygodna

 

to akurat marna teoria bo byle woofer wytrzyma 300w. Poza tym glosnik nie ma watt'ow, tylko to co opisane jest na glosnikach to rms/moc muzyczna/moc kosmiczna/peto kielbasy/moc maksymalna, czyli tyle ile teoretycznie glosnik powinien zniesc po podaniu mu takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to akurat marna teoria bo byle woofer wytrzyma 300w. Poza tym glosnik nie ma watt'ow, tylko to co opisane jest na glosnikach
Poza tym glosnik nie ma watt'ow, tylko to co opisane jest na glosnikach

Dla mnie ma waty, oraz efektywność a nie jakieś wynalazki pisane na głosnikach.

Tak dla przypomnienia: 1 W = 1 V x 1 A. Potraktuj więc głośnik 12V i 25A to tylko dym zobaczysz. Ale nie bedę się rozwodził nad tematem. Każdy wie swoje. I używaj sobie głośników jakich sobie życzysz. Pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Taka drobna sugestia, nie lepiej wywalic dotychczasowe glosniki, kupic jakis zestaw odseparowany tylko do przodu, w drzwi wrzucic midbass, a w slupki syki ? Jesli pod samym radiem ma grac to zestaw chocby typu Helix Blue 62 ? Troche poszerzyc otwory w przednich drzwiach jesli sa 130mm, na 165mm, wygluszyc je przynajmniej tasma dekarska, a glosnik osadzic na dystansie z mdf'u przytwierdzonym do blachy ?

 

Pzdr :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!