Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki Megane PhI


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli te głośniki kupułeś , to przyznam że nie wyglądają rewelacyjnie. Raczej odpustowo. A to nie wróży nic dobrego, ale życzę szczęścia. Obyś był zadowolony. pozdrawiam

A na marginesie to wszelkie głośniki kupuje się "na kilogramy".Im wiecej głośnik waży tym jest lepszy (oczywiscie także liczy sie firma). I nie wierzę w żadne wynalazki powodujące, że mały głośnik dobrze odtwarza. Można to wszystko podrasować oczywiście elektroniką, ale brzmienie takiego zestawu w porównaniu do dużych solidnych głośników daje wiele do życzenia. To tak jak porównanie wzmacniaczy lampowych do wzmacniaczy na scalakach. Brzemienie ze scalaków nie wytrzymuje porównania lampówek.Ooczywiscie na korzyść wzm. lampowych.( ale lampowe takiej samej mocy są 10 razy większe i cięższe pewnie ze 30 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rozpedzaniem sie i pakowaniem glosnikow, wszedzie gdzie tylko sie da polecam przeczytac taki maly poradnik odnosnie ca

 

http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCarAudioFAQ01beta.pdf

 

wopa - moglbys napisac, co wg Ciebie oznacza lepszy glosnik ? I na co sie przeklada jego "lepszosc" ? <ok>

 

Pzdr :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że te głośniki spełniają oczekiwania bo troszke przewyższają mocą i jakością seryjne głośniki Philipsa

 

Wydaje Ci się tak bo Buszmeny są nowe. ogólnie to nie poleciłbym ich. Poza tym to co tam piszą o osiągach to należy dzielić przez dwa jak nie przez trzy. Ogólnie głośniki to wyglądają (kwestia gustu), ale ich gra budzi wiele do życzenia. Moim zdaniem Buszmen miał dwa dobre wypusty jeżeli chodzi o głośniki i to były subwoofer-y i jeden naprawdę dobry wzmacniacz. Oczywiście to jest tylko moje zdanie. Ja podobnie jak kolega wcześniej poleciłbym zestaw odseparowany wspomnianego Helixa czy Pwaerbass-a.

pozdrawiam

Czaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wopa - moglbys napisac, co wg Ciebie oznacza lepszy glosnik ? I na co sie przeklada jego "lepszosc" ?

 

Przede wszystkim "lepszy gosnik" to lepszy jakościowo, a nie mocowo. Jakościowo tzn. odczucia subiektywne są milsze dla ucha (bo tylko o takich można mówić) oraz zaufanie do materiału z którego wykonany jest przedmiot. Nikt mi nie powie że jakas firma powastała np. przed 10 laty ma więcej doświadczenia niz firma istniejaca lat np. 50. Porównując głosniki mozna porównywać tylko tej samej klasy tzn. tej samej mocy w Watach i tej samej wielkości, gdyz inne porówniania wydają sie być bezsensowne. Oczywiście przy założeniu, że mierzymy głośnik lub odsłu[ciach]emy przy pomocy tego samego sprzętu. U mnie w samochodzie porównywałem różne głośniki przy pomocy tego samego radia i zdecydowanie najlepszy dźwięk wydobył się z głośników Pioneera. (Beyond - czy ja kiedykolwiek mówiłem coś o głośnikacg Philipsa. Coś ci się pomyliło). Moge tutaj podać ciekawostkę. Przed laty pracowałem w Unitrze (wtedy tzw. kolumny były towarem deficytowym) i byłem częstym gościem we Wrześni, gdzie produkowano m.inn. kolumny głośnikowe. Przywoziłem te kolumny z Wrześni. Dlatego miałem w domu chyba wszystkie typy i testowałem. Co się okazało, że najlepsze to Altusy 140 (mam je do dzisiaj) pomimo ze później były produkowane podobno lepsze. Ale najciekawsze w tym, jest to, ze stare Altusy porównywałem do nowoczesnych "kolumn-wynalazków" I co? Jeszcze raz Altusy górą.

Jestem zwolennikiem jakości a nie mocy. zwłaszcza w autach. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do konca sie z Toba zgodze, co do porownywania glosnikow (chodzi mi tu o samochodowe). IMHO tej samej wielkosci ok - bo tutaj w sumie nie ma co porownywac - jak sie chce miec juz w miare dobrze grajace audio, to zestaw odseparowany 165mm w drzwi syki gdzies w slupki itp, to podstawa. Oczywiscie glosniki odpowiednio przymocowane, a nie przykrecone do tapicerki, w odpowiednio przygotowane drzwi, oraz podlaczone nie pod radio, a pod wzmacniacz - logiczne. Ale czemu nie porownywac glosnikow rozniacych sie moca? Skoro czasami glosnik "slabszy" potrafi zagrac bardziej detalicznie, "zrobic" lepsza przestrzen w srodku auta, od glosnika mocniejszego, czasami z racji slabej jakosci glosnika - takze bez znieksztalcen w porownaniu do niego. Czyli w rezultacie zagrac lepiej.

 

A co do wagi, to nie jest ona wyznacznikiem jakosci danego glosnika ani jakosci dzwieku, jaki z siebie wydobywa.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem mały test do jesdnych drzwi podpiołem seryjnego a do drugich Boshmana i radyjkiem przestawiałem z jednego na drugi przy tym samym momencie w kawałku i wyszło na to że głośnik który kupiłem gra głośniej i niżej bez zakłuceń i ma czystszy dżwięk :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Posiadam Renault Megane I 98r. Hatchback. Do tej pory miałem standardowo montowane głośniki i chyba czas najwyższy je wymienić. I w tej kwestii proszę o rade bardziej doświadczonych użytkowników forum ;]

 

Radio które mam zamontowane to Pioneer DEH-1600r 4x45W: link.

 

Znalazłem taki gotowy zestaw głośników: link.

 

Co o tym sądzicie? czy taki zestaw będzie dobry? Zależy mi na dobrej jakości dźwięku i basie, lubię czasami głośno posłuchać muzyki i zależy mi na tym żeby był ładny dźwięk i nic nie trzeszczało. Jeżeli macie jakieś inne propozycje głośników to proszę je podać.

 

Pozdrawiam.

[temat BYŁ!!! <ok> przenoszę do odpowiedniego dość obszernego tematu kolego najpierw szukamy potem zakładamy :mrgreen: ] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze napisz ile chcesz wydac.

* Jesli chodzi o radio odpusc sobie, pioneery, soniacze, kenwoody, panasonici w tych cenach nadaja sie jedynie do swiecenia w aucie, a nie grania. Ja bym predzej bral clariona dxz 588rusb

* Glosniki - buszmeny jeden z najgroszych wyborow.

* Napisz ile zamierzasz przeznaczyc na sprzet. I pamietaj, ze pod dobre glosniki trzeba wzmacniacz jeszcze dokupic, dochodzi wygluszenie drzwi, jakies kable - jesli ma juz w miare ladnie grac.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to biorąc pod uwagę ile chcesz przeznaczyć, ja bym Ci proponował głośniki: Helix Blue 62. One poradzą sobie bez wzmacniacza i już w miarę miło zagrają. Do tego wygłusz drzwi taśmą dekarską, oraz osadź głośniki na dystansach z mdf'u. Do radia - przepraszam, źle przeczytałem.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zdecyduje sie na te Helixy tylko że do mnie wchodzą 13 a nie 16.5 więc te Helix Blue 62 nie wejdą ale znalazłem Helix Blue 52 i one powinny pasować, tylko czym one się różnią oprócz wielkości?. I teraz co jeszcze polecacie na tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!