Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki Megane PhI


Rekomendowane odpowiedzi

a ja mam takie pytanie:

zastanawiam się nad takim zestawem na przód :

http://allegro.pl/item501740532_helix_dark..._gratis_ss.html

i czy nie będzie problemu z włożeniem i zamontowaniem wysokotonowych pod szybą pod maskownicami ? zmieszczą się tam wogóle ?

 

jak gra ten zestaw ? mam jakieś tanie blaupunkty aktualnie włożone. Ewentualnie gdzie w lublinie można posłuchać tych głośników ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zamontowaniem wysokotonowych raczej nie będzie problemu... Raczej trochę zabawy... Ja bym jednak polecał włożyć nieco pracy i przerobić w drzwiach na 16,5cm. Głośnik 13cm średnicy jaki by nie był nie jest w stanie dobrze zagrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaku89, nie każdy ma chęć odrazu rozwalać połowy drzwi i ładować większych głośników typu 16.5 :mrgreen: chyba że ktoś lubi naprawde mocne trzepanie w głowe, to niech montuje 16,5 a nawet i więsze :)

wystarcą mi 13, typu helixa 52.1, i to spokojnie :)

 

a i mówiłeś coś o zabawie z tweeterami, co dokładnie miałeś na myśli ?..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raadek widzę, że już po prostu każdorazowo negujesz moje opinie. Ok. Jak najbardziej szanuję Twoje zdanie.

 

polemnik jeżeli Tobie głośniki 16,5 dają "naprawde mocne trzepanie w głowe" to masz dość niskie wymagania.

Co do tweeterów to należałoby dorobić jakieś uchwyty, które skierowałby strumień dźwięku w odpowiednie miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam montaż tweeterów NA osłonę głośnika pod szybą. Tweeterki świetnie grają i nie rzucają się w oczy. Montaż pod osłoną niepotrzebnie je wytłumia (sprawdzałem u siebie). Przerabianie słupków mi się nie uśmiechało ;-) Dodatkowo pod szybą mamy przygotowane okablowanie :mrgreen: Jak ktoś będzie zainteresowany efektem to mogę wysłać foto ;-) Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raadek widzę, że już po prostu każdorazowo negujesz moje opinie. Ok. Jak najbardziej szanuję Twoje zdanie.

Nie neguję Twoich opinii lecz sprzeczne z prawdą a to jest dość duża różnica.Być może nie słyszałeś dobrze grających 13(masz prawo młody jesteś).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może nie słyszałeś dobrze grających 13(masz prawo młody jesteś).

Uwierz mi miałem w rękach bardzo wiele różnych modeli głośników, jeszcze więcej słyszałem. Fakt jest faktem, ze nie miałem wszystkich.

Mógłbyś podać model 13 która zagra równie dobrze bądź lepiej niz 16 tej samej klasy?? Chętnie to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś podać model 13 która zagra równie dobrze bądź lepiej niz 16 tej samej klasy?? Chętnie to sprawdzę.

Proszę bardzo: Soundstream Exact model z papierową membraną ;-)

 

[ Dodano: 2008-12-24, 15:00 ]

zagra równie dobrze bądź lepiej

Uściślij proszę co masz na myśli pisząc "dobrze gra"?Chodzi Ci o zejście,głośność,barwę średnicy czy coś jeszcze innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sulim kierując się Twoją teorią: Poco budować suba na 12" skoro 6" nie grają gorzej?

 

Soundstream Exact to całkiem inna klasa głośnika. Tutaj zgodzę się. Różnica miedzy 13 a 16 nie będzie tak zauważalna, ale tutaj rozmawiamy o Helixach,a na nich różnica jest moim zdaniem spora.

 

Co do mojego stwierdzenia:

"Głośnik 13cm średnicy jaki by nie był nie jest w stanie dobrze zagrać..." Przyznaje myliłem się, ale chodziło mi bardziej o klasę budżetową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście dalej twierdzę, ze głośnik 16.5 z tego samego przedziału cenowego co 13, zagra lepiej od tego drugiego (lepiej czyt, niżej zejdzie, bo z "szczegółowością" pewnie będzie dosyć podobnie).

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego stwierdzenia:

"Głośnik 13cm średnicy jaki by nie był nie jest w stanie dobrze zagrać..." Przyznaje myliłem się, ale chodziło mi bardziej o klasę budżetową.

Rozumiem i ciesze się że potrafisz przyznać że się myliłeś...to dobrze świadczy o Tobie :mrgreen:

Nie mam na celu przypinać Ci łaty lecz staram się(w miarę możliwości)dbać żeby nie pisano głupot na forach.

Przy konkretnym systemie nie ma znaczenia czy woofer będzie 165mm czy 130mm.Ważne jest czy dany głośnik jest wysokiej klasy.Na zejście nie ma co patrzeć ponieważ i tak oba muszą być ucięte od dołu i wsparte sub'em.

ulim kierując się Twoją teorią: Poco budować suba na 12" skoro 6" nie grają gorzej?

Nawiązała się fajna wymiana zdań...

...idąc dalej rozważmy wszystkie za i przeciw ;-)

12" ma zejście-nic więcej

6,5",8" mają słabsze zejście gdy grają solo.Stosując kilka przetworników otrzymujemy zejście i coś czego nigdy 12" mieć nie będzie...szybkość :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!