Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II - karta


ozzy22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! :oops:

Mam upatrzoną meganke, wszystko w nie jest w porządku, tylko ma mały mankament - nie ma drugiej karty ;/ Dla mnie to nie stanowi problemu w użytkowaniu codziennym, ale mam pytanie do Was - czy z brakiem zapasowej karty wiążą się jakieś inne problemy (po za tym że nie ma zapasowej) a może lepiej zrezygnować z zakupu auta? Bardzo proszę o wypowiedzi bardziej doświadczony ode mnie, z góry serdeczne DZIĘKI :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda ,że nie dostanie odszkodowania jak mu ukradną autko. Ja też mam tylko jedną kartę i podczas ubezpieczania zostało to zgłoszone jako komplet kluczy (1 karta) i też w razie takiej kradzieży ( modlę się żeby to nie nastąpiło) nie będzie problemu z wypłatą odszkodowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie będzie problemu z wypłatą odszkodowania

tak powiedział agent ubezpieczeniowy zawierając umowę, od której dostanie prowizję :oops:

a w każdych ogólnych Warunkach Ubezpieczenie jest:

 

Posiadacz skradzionego auta, który nie przedłoży kompletu oryginalnych kluczyków, może nie otrzymać odszkodowania. Należy pamiętać, że każdą zgubę kluczyków, a potem ich dorabianie, należy zgłosić w towarzystwie, w którym wykupione zostało autocasco.

 

mimo zawartej umowy AC, odmawiają w całości lub części wypłaty odszkodowania z tego tytułu. Jednym z najczęściej wskazywanych powodów odmowy jest brak należytej staranności w zabezpieczeniu przez posiadacza pojazdu kompletu kluczyków, dokumentów oraz zainstalowania i włączenia urządzeń służących do sterowania zabezpieczeniami przeciwkradzieżowymi.

 

Praktycznie we wszystkich dostępnych na rynku ogólnych warunkach umowy (OWU) obejmujących skutki kradzieży pojazdu zamieszczone są zapisy o treści, np. zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje szkód: „w przypadku nienależytego zabezpieczenia dokumentów pojazdu”, „niedokonania zabezpieczenia z należytą starannością kluczyków, sterowników służących do otwarcia lub uruchomienia pojazdu lub uruchomienia urządzeń zabezpieczających przed kradzieżą”

 

a my se możemy pogadać, że "ten Pan mi powiedział". Bo w każdym Saloni Sprzedaży Ubezpieczyciel dowie się, że komplet to dwie karty

Cieszysz się, że samochód ubezpieczyłeś na większą sumę niż wart? Agent też się cieszy.

Dostanie większą prowizję, a klient i tak ubezpieczenie od realnej wartości pojazdu. Bo na pewno nie od sumy ubezpieczenia :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar ma rację niestety :oops:

Przeczytaj treść umowy, jakie ty masz prawa i obowiązki a jakie ubezpieczyciel. W przypadku kluczyków jest dokładnie tak. Nawet jak zniszczą ci się kluczyki/karty to wyrobienie nowej powinieneś zgłosić do ubezpieczyciela. Po kradzieży auta zdajesz wszelkie dokumenty związane z autem wraz z kompletem kluczyków. Jeśli któryś będzie dorobiony (w sensie nowy). Brak czegokolwiek powoduje że ubezpieczyciel raczej na pewno nie wypłaci odszkodowania :oops:

Lepiej więc nie zapominać kluczyków w aucie ani dokumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście auta z jedna kartą bym nie kupił.

1. Autko może sobie zniknąć ot tak sobie

2. Brakująca karta mogła ulec uszkodzeniu podczas kolizji

3. Kłopoty z ubezpieczycielem.

 

Ps. A co powiecie na taki pomysł. Załóżmy, że już mamy auto z jedną kartą i zostało ono ukradzione. Zanim zgłaszamy kradzież ubezpieczycielowi i policji, kupujemy jakąś kartę ( identycznego wyglądu). Nie zaszkodzi też nieco potraktować takową prądem coby już nic z niej się odczytać nie dało. I co w takiej sytuacji zrobi ubezpieczyciel? Karty są, a że jedna nie działa to juz nie moja wina :oops: Ciekawe, czy karty wogóle byłyby jakoś w serwisie sprawdzane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co w takiej sytuacji zrobi ubezpieczyciel? Karty są, a że jedna nie działa to juz nie moja wina :oops: Ciekawe, czy karty wogóle byłyby jakoś w serwisie sprawdzane?

Nie wypłaci. Twoja wina, że nie zgłosiłeś "utraty"= zniszczenia sterownika.

Ubezpieczyciel jużby się postarał żeby były sprawdzone i to dogłębnie-> to mniej kosztuje niż wypłata odszkodowania.

Likwidator szkód działa raczej z pobudek finansowych. Co nam nie wypłacą,

on dostanie proporcjonalnie więcej. Taki system zarobków motywacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypłaci. Twoja wina, że nie zgłosiłeś "utraty"= zniszczenia sterownika.
Trochę to naciągane, ale niech będzie. Kartę można niskim kosztem zaprogramować i oddac dwie działające. Lepiej tą operację wykonać jednak zanim ubezpieczy sie auto i dla spokoju ducha powiedzieć o tym zawiarając umowę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda ,że nie dostanie odszkodowania jak mu ukradną autko. Ja też mam tylko jedną kartę i podczas ubezpieczania zostało to zgłoszone jako komplet kluczy (1 karta) i też w razie takiej kradzieży ( modlę się żeby to nie nastąpiło) nie będzie problemu z wypłatą odszkodowania

Jak już koledzy pisali niestety nie dostaniesz odszkodowania. Szczerze przyznałeś się do tego że jest ryzyko że ktoś inny może posiadać drugą kartę - argument do niewypłacenia odszkodowania.

 

Osobiście auta z jedna kartą bym nie kupił.

1. Autko może sobie zniknąć ot tak sobie

Oczywiście. Tym bardziej że sporządzasz umowę kupna-sprzedaży na której widnieje Twój adres czyli i miejsce parkowania samochodu. Czysta robota dla złodzieja.

 

Ps. A co powiecie na taki pomysł. Załóżmy, że już mamy auto z jedną kartą i zostało ono ukradzione. Zanim zgłaszamy kradzież ubezpieczycielowi i policji, kupujemy jakąś kartę ( identycznego wyglądu).

A przy zawieraniu polisy AC podałeś że masz jedną... sam pakujesz się na minę a to już śmierdzi wyłudzaniem odszkodowania.

 

Nie zaszkodzi też nieco potraktować takową prądem coby już nic z niej się odczytać nie dało. I co w takiej sytuacji zrobi ubezpieczyciel? Karty są, a że jedna nie działa to juz nie moja wina :oops: Ciekawe, czy karty wogóle byłyby jakoś w serwisie sprawdzane?

Nie słyszałem żeby sprawdzali ale w serwisie jest czytnik kart - automatycznie pojawia się vin, przebieg, ilość paliwa, dane właściciela (jeśli wcześniej zostały wprowadzone do karty przez serwis).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zamielili Ci w głowie z tą kartą...

Po prostu idziesz do ASO zamawiasz sobie nową kartę. W ASO przeprogramują tak, że aktywne będą tylko Twoje dwie i wszystko.

Ubezpieczyciel gó...o będzie wiedział jakie masz karty (masz mieć dwie!).

Jedyny mankament to cena ale potargujesz i masz piękną Megankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!