Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przyciemnianie szyb


jazel

Rekomendowane odpowiedzi

[temat rozpoczal sie >>TUTAJ<<. DrNO]

 

Spoko - szkola najwazniejsza, tak tylko napisalem :-P

 

btw. Meganka 5D piecowo kosztuje 900 w (podobno) najlepszej firmie w Polsce w Jeleniej Gorze (z montazem). W tym nakladane sa filtry monochromatyczne (ciemnieja, jak jest jasno, jasnieja, jak jest ciemno), UV i jakies tam bajery. Ze srodka samochodu widac jak bez przyciemniania, efet widoczny jest tylko z zewnatrz. Podobno ich certyfikaty/homologacje, sa respektowane przez policje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega to ma i robił w kraku, gadałem z gościem na stacji kontroli pojazdów i podobno teraz jest tak ze każdy moze sobie za 5 zł kupić certyfikat i nie respektują ich, a piecowe szyby kumpla co niby spełniają normy jednak nie przepuszczają 70 % tylko 35% jak by nie znajomości to do kupienia dwie szyby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego w Jeleniej Gorze podobno robia tak, ze z wewnatrz samochodu przepuszczalnosc pozostaje nie zmieniona.

 

To tak jak z okularami przeciwslonecznymi. Z "zewnatrz" oczu nie widzisz, a oczy widza.

Niewiem. Pol roku temu z nimi mejlowalem i gwarantowali, ze policja nic nie ma prawa zrobic...

 

[ Dodano: 2007-03-31, 19:58 ]

Nawet maila poszukalem:

"PAMIĘTAJ:

Żadna z oferowanych przez nas powłok nie zmienia grubości szyby (tak jak w przypadku folii), żadna powłoka nie rysuje się, nie starzeje się i nie matowieje, jak niektóre folie samochodowe (badania przeprowadzone w ISiC).

• JAKO JEDYNI W POLSCE! Posiadamy certyfikat ISIC na przyciemnianie szyb łącznie z PRZEDNIMI BOCZNYMI , ponieważ jako jedyni: nie zmieniamy struktury szkła, nie pogarszamy widoczności z wnętrza pojazdu, nie używamy kleju w procesie przyciemniania

Po zakończonym procesie przyciemniania każdy z naszych klientów otrzymuje

imienny CERTYFIKAT, pozwalający na poruszanie się pojazdem, bez obaw o utratę dowodu rejestracyjnego, a przyciemnione szyby zostają oznaczone numerem atestu. Certyfikat ISiC jest jak najbardziej ważny dla POLICJI!!!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko tyle (to jest zalacznik, ktory zapisalem na dysk), mejle przypadkiem przepadly :-(

 

PRZYCIEMNIENIE SZYB SAMOCHODOWYCH METODĄ PIECOWO – KOMOROWĄ

 

Ciemne szyby to elegancki nowoczesny wygląd ale przede wszystkim przyciemnione przez nas szyby - posiadają praktyczne powłoki dostępne tylko w PIECOWEJ technologii.

 

Technologia piecowego przyciemniania szyb, jako jedyna otrzymała pozytywne opinie oraz CERTYFIKAT MOTORYZACYJNY Instytutu Szkła i Ceramiki w Krakowie jako najbezpieczniejsza metoda przyciemniania szyb samochodowych.

 

POWŁOKI DOSTĘPNE W STANDARDOWEJ USŁUDZE:

• powłoka SOLAR –potwierdzone badaniami - zmniejszenie nagrzewania pojazdu w lecie i wolniejsze wyziębianie pojazdu w zimie. Powłoka ta nałożona na szyby chroni skutecznie przed promieniami

UVA i UVB.

• powłoka FOTOCHROM - ściemnianie się szyby w dzień w zależności od natężenia światła, w nocy rozjaśnianie się. W dzień unikamy rażenia promieni słonecznych w nocy nie tracimy dobrej widoczności.

DZIĘKI TEMU EFEKTOWI, NIE MAMY TAK JAK W PRZYPADKU FOLII, PROBLEMÓW Z MANEWROWANIEM. W nocy ani w pochmurne dni mamy zapewnioną doskonałą widoczność

z wnętrza pojazdu

 

 

POWŁOKI USZLACHETNIAJĄCE - DOSTĘPNE ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ :

• powłoka antyrefleks – opracowana i polecana przez lekarzy okulistów – poprawia widoczność w ciemności i równocześnie niweluje odblaski reflektorów. Blask reflektorów jest mniej rozproszony - bardziej skupiony w jeden mały punkt. Wzrok nie jest przemęczony a oczy odpoczywają.

 

Standardowa usługa obejmuje przyciemnianie wszystkich szyb oprócz czołowej wraz z demontażem i montażem szyb.

 

________________________________________

 

• powłoka ***DIAMOND - SHELTER *** – najnowsza amerykańska technologia - zapewnia niezwykłą odporność mechaniczną (twardość) powłokom ze szkła.

 

Jak wiadomo diament bez wątpienia jest jednym z najtwardszych, najbardziej odpornych mechanicznie minerałów. Mówi się o nich, że są "wieczne". Trwałe są więc również powłoki utwardzane w wyniku procesu ich nanoszenia. Dzięki temu, że utwardzona powłoka podobnie jak diament - jest bezbarwna - nie tracimy na stopniu przyciemnienia szyb (tak jak jest to np. w przypadku użycia kleju w przyciemnianiu szyb folią).

Powłoka diamentowa zapewnia minimum dbania o szyby: pielęgnacja ograniczona jest do niezbędnego minimum. Czyszczenie i unikanie przed zarysowaniami w utwardzonych powierzchniach udaje się zredukować aż o 50% !!!

Im mniej zarysowań tym lepsza widoczność i bezpieczeństwo podczas jazdy!

 

 

• powłoka ***CHROM – GLASS*** - delikatny chrom na szkle – srebrny połysk – świetny efekt wizualny a dodatkowo przechodnie zamiast zobaczyć co ciekawego masz w swoim samochodzie, widzą … swoje własne odbicie …

• dodatkowa powłoka solar – tzw. podwójny solar to już prawdziwy efekt KLIMATYZACJI

na szybach! Potwierdzone badaniami naukowymi zmniejszenie nagrzewania pojazdu w lecie aż do 60% !!!!

 

< każda powłoka uszlachetniająca to dodatkowy koszt 200 zł przy jednym komplecie szyb >________________________________________

 

MOŻLIWOŚĆ DOBORU OPCJI DODATKOWYCH:

 

- cieniowanie - stopniowe bardzo łagodne i niezauważalne gołym okiem - przechodzenie z jasnego odcienia w ciemny (coraz ciemniejszy odcień w kierunku tyłu pojazdu)

 

- różnicowanie odcieni – kombinacje wymagające wykonania dodatkowych procesów technologicznych takie jak: tylne szyby pojazdu w innym odcieniu niż szyby przednie boczne, tylna szyba ciemniejsza od pozostałych, itd. Na jednym procesie technologicznym możemy uzyskać tylko jeden odcień szkła.

 

< każda opcja dodatkowa to koszt 200zł przy jednym komplecie szyb >

________________________________________

W przypadku doboru większej ilości dodatkowych powłok i opcji – możliwość negocjacji ceny i uzyskania rabatu.

 

PAMIĘTAJ:

Żadna z oferowanych przez nas powłok nie zmienia grubości szyby (tak jak w przypadku folii), żadna powłoka nie rysuje się, nie starzeje się i nie matowieje, jak niektóre folie samochodowe (badania przeprowadzone w ISiC).

• JAKO JEDYNI W POLSCE! Posiadamy certyfikat ISIC na przyciemnianie szyb łącznie z PRZEDNIMI BOCZNYMI , ponieważ jako jedyni: nie zmieniamy struktury szkła, nie pogarszamy widoczności z wnętrza pojazdu, nie używamy kleju w procesie przyciemniania

Po zakończonym procesie przyciemniania każdy z naszych klientów otrzymuje

imienny CERTYFIKAT, pozwalający na poruszanie się pojazdem, bez obaw o utratę dowodu rejestracyjnego, a przyciemnione szyby zostają oznaczone numerem atestu. Certyfikat ISiC jest jak najbardziej ważny dla POLICJI!!!

 

 

Szczegóły :

• Cały czas trwania operacji przyciemnienia to około 8-12 godzin.

Można także dostarczyć nam same szyby wymontowane we własnym zakresie.

• Przyciemniamy szyby we wszystkich typach aut; osobowych, ciężarowych oraz w autobusach.

 

Wszelkich szczegółowych informacji udzielamy od poniedziałku do piątku od

 

godz. 8.00 do 16.00

pod nr 0 603 29 39 91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jazel :) Ważne, że numer telefonu jest. Mam w tamtych okolicach rodzinę i parę razy w roku kręcę się po Jeleniej to sobie porównam ceny od nich i od Car Solar. Tak przy okazji w sobotę rozbijałem się po Wrocławiu, Jeleniej, Szklarskiej i Świeradowie. Ile Meganek mijałem... Przy każdej miniętej zastanawiałem się czy to ktoś z forum ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!